BELJAKOVINSKI PORRIDGE


Zdrava beljakovinska kašica, ki si jo lahko privoščiš kot obrok ali sladico …

Brez glutena in brez dodanih sladkorjev, si ta proteinski porridge lahko privoščiš za zajtrk, večerjo ali malico. Super pa je tudi kot nizkokalorična sladica, ki ti ne bo porušila ravnovesja dnevnega vnosa makrohranil.

Kašica oz. porridge je pripravljen v parih minutah in je prava beljakovinska bomba! Poleg whey proteinov so v njem tudi naši beljaki v prahu, ki poskrbijo za super strukturo in enostavno pripravo kašice, služijo pa tudi kot dodaten vir beljakovin.  Po uporabi vrečko z beljaki samo dobro zapreš nazaj in beljaki te bodo čakali pripravljeni na naslednjo uporabo – brez skrbi, da bi jim potekel rok uporabe. Naročiš jih lahko TUKAJ >>

Recept je:

– KETO, LCHF

– BREZ GLUTENA

– BREZ SLADKORJA

Če namesto sirotkinih uporabimo rastlinske beljakovine pa tudi BREZ MLEČNIN in PALEO.

Sestavine:

*Ali ovsenih kosmičev, če želiš večji delež OH-jev.

Samo en korak:

Vse suhe sestavine natehtamo v kozico in jim na koncu med mešanjem dodamo še vodo. Postavimo na ogenj in ves čas mešamo, da se izognemo nastanku grudic – najboljše je, če mešamo kar z metlico. Ko se kaša zgosti, odstavimo z ognja in uživamo. Dober tek!

Nasvet:

Pomembno je, da ves čas mešamo, da dobimo enakomerno razporejene sestavine in da ne pride do nastanka grudic. Namesto sirotkinih (whey) beljakovin lahko uporabimo tudi kakšne druge.

Če želimo, lahko uporabimo beljakovine z okusom ali pa porridge popestrimo z gozdnimi sadeži, kakavom … Mi smo uporabili našo najljubšo PAJSOTELLO.

Kupi sestavine