RESNIČNE hranilne vrednosti

Resnične hranilne vrednosti naših mešanic za peko
januar 8, 2019 Pajs
In LCHF/KETO, PREHRANA

Kakšne so resnične hranilne vrednosti Pajs brez obresti mešanic za peko?

Predstavljamo vam primerjalno tabelo kaloričnih vrednosti:

Bi rad/a izvedel/a več o naših mešanicah za peko? KLIKNI TUKAJ. 🙂

Zakaj se podatki iz prve kolone razlikujejo od tistih, zapisanih na etiketah izdelkov?

Krive so vlaknine. Zakonodaja EU zahteva, da se tudi vlakninam, prisotnim v izdelkih, pripisuje zakonsko določena kalorična vrednost, ki znaša 2 kcal/1 g, kar je popolni nesmisel.

Vlaknine so namreč BREZ praktičnih energijskih vrednosti – to je dejstvo, ki ga potrjuje tudi medicinska stroka.

Ljudje smo rojeni BREZ encima, ki omogoča presnovo vlaknin. Zato vlaknine nikoli in nikdar ne morejo predstavljati vira energije za človeka, čeprav jim pripisujemo kalorične vrednosti.

Brez energijske vrednosti, a neprecenljive za zdravje

Čeprav jih ne moremo presnavljati, so vlaknine izrednega pomena za naše življenje. Njihova vloga v delovanju črevesja, kjer se zdravje začne, je namreč nepogrešljiva.

Vlaknine ne hranijo nas, predstavljajo pa hranilo za dobre črevesne bakterije, od katerih je odvisno zdravje naše prebave in s tem celotnega telesa. Topne vlaknine so glavni vir hranil za tanko, netopne pa za debelo črevo. V vodi netopne vlaknine ob zaužitju prehajajo v nespremenjeni obliki, dokler ne dosežejo debelega črevesja, kjer nase vežejo največjo možno količino vode, s čimer:

  • mehčajo blato in večajo njegovo količino
  • spodbujajo izločanje
  • čistijo celotni prebavni trakt
  • izboljšujejo črevesno floro 
  • povečujejo izrabo hranilnih snovi
  • daljšajo občutek sitosti

Ob ničelni kalorični vrednosti in z glikemičnim indeksom 0, vlaknine daljšajo občutek sitosti in preprečujejo nenadne napade lakote, zaradi česar je njihov povečan vnos še posebej priporočljiv v času hujšanja in pri spopadanju s simptomi prenajedanja.

Podrobnosti o vplivu VLAKNIN na naše telo preberite TUKAJ in TUKAJ.