Deli s prijatelji!
Svojo pot sta začela leta 2015, ko sta pustila službi in se odločila svoj čas nameniti družini in iskanju novega kariernega smisla. Takega, ki bi ju res osrečeval. In našla sta Soulfle.
Širši javnosti sta postala znana z nastopom v oddaji »Štartaj Slovenija«, kjer sta v 4. sezoni predstavljala svoj prvi trgovski produkt – zamrznjen sufle, ki si ga vsak lahko sila enostavno pripravi doma in je bil pred tem v sveži obliki na voljo v njunem ljubljanskem lokalu.
Z njima smo pokramljali o poslovnih začetkih, izzivih usklajevanja, zakonskem življenju, ljubezni do suflejev in drugih stvareh.
Mož in žena, starša in najboljša prijatelja ... Dva, ki si skupaj utirata in določata pot, po kateri hodita. Kljub temu, da sva si zelo različna, zelo dobro delujeva skupaj, kar se poveže v celoto kot jin in jang.
Težko bi določila oziroma rekla, da nama je kaj manjkalo. Enostavno sva si želela več. Več izzivov, več dokazovanja, več in predvsem nova znanja, več svobode - to je sicer relativno, več prihodkov za družino …
Predvsem sva se pa zavedala, da sva zmožna še kaj drugega kot tisto, kar sva službeno počela takrat.
Strah je bil prisoten. Lagala bi, če bi zanikala. Predvsem sva imela skrbi, kaj bi lahko šlo narobe, da ne bi česa pozabila predvideti. Je bil pa to pozitiven strah, tisti, ki iz osebe iztisne še več in samo najboljše!
Zelo prav nama je prišel čas pred začetkom, ki sva ga imela res dovolj in sva uspela v svojih glavah takrat vse stvari predelati. Absolutno je pa nujno, da verjameš vase in si 100% zaupaš, sicer je bolje, da se posla ne lotiš.
Začetni šok oz. ovira pa je bil delavnik, ki je bil resnično nečloveški in neizprosen ... Smo pa ljudje dokaj prilagodljivi in sčasoma vse, kar se da, obrneš sebi v prid.
Ne, misliva da otroka zaradi tega nista še večja motivacija. Vsi moramo nekaj delati ali imamo otroke ali ne ... Do njiju imava drugačno odgovornost - da postaneta odrasla, načelna, poštena in upava, da predvsem srečna.
Vpliv starševstva se pa definitivno pozna. V poslu se je, tako kot z njima doma, treba pogajati. Predvsem se pa naučiš biti potrpežljiv. Razen tega, da njune aktivnosti in obveznosti terjajo nekaj dodatnega prilagajanja, nekega večjega vpliva ni.
Za to pa obstaja enostaven načrt: Vse potrebno je treba opraviti, obveznosti in naloge pa imava lepo porazdeljene. Odnos drug do drugega mora biti iskren in zgrajen na zaupanju.
Midva izhajava iz tega, da lahko ravno partnerju zaupaš vse in se obrneš nanj kadar je to potrebno. V vseh teh letih, kar živiva skupaj, sva res dobro uigran team in delujeva kot dobro namazana mašina. Če je doma vse, kot mora biti, gre tudi posel lažje - in obratno tudi.
Osebno življenje se s poslom res v marsičem prepleta, kar pa naju ne moti, saj to sčasoma postane način življenja.
Kadar ni kakšnih nepredvidljivih situacij, so najini dnevi zapisani oz. določeni na skupnem urniku. Vsebine urnika so pomešane, vključujejo tako zasebne kot poslovne aktivnosti, in so seveda skoraj vsak dan različne.
Nimava težave »zdržat« drug ob drugem, si pa seveda vzameva čas tudi vsak zase, če in ko je to potrebno.
Kdor ga je že probal, dobro ve, zakaj :D
Sufle je čokoladen, v sredici tekoč. Puhast z rahlo skorjico. Topel, malo grenak in sladek hkrati. Za naju preprosto popolna sladica.
Težko bi rekla, koliko časa. Predvsem je bistvena razlika med slaščičarskim/gostinskim produktom in trgovskim. Celoten proces izdelka - od takega, kot ga pripravlja večina doma, do takega, ki v vsem ustreza EU zakonodaji in je primeren za trgovske police – predvsem tukaj je bilo potrebno vložiti veliko časa in energije. Seveda pa nisva niti malo popuščala ne pri standardih in ne pri vsebini produkta.
Zagotovo bo! Pravzaprav bi že moral biti, a sva načrte malo spremenila ... Najprej želiva na police postavit še kakšen nov, drugačen produkt, potem pa sledi še kakšen sufle.
Res je, bilo je zelo pestro. Naučila sva se, da je treba biti vedno pripravljen na vse možne scenarije - tudi take, ki se zdijo nemogoči. Še bolj pomembna pa je sama izkušnja in zavedanje, da se da iz vsega slabega, kar se nam zgodi, potegniti tudi marsikaj dobrega.
Tako da sva pod črto zelo vesela za vse, kar sva se naučila v zadnjih dveh letih.
Načrtov in idej je resnično veliko, a med idejo in realizacijo je cel prepad, ki ga moraš preskočiti.
Namen je, da bi imela blagovna znamka Soulfle pod svojim okriljem več različnih tipov izdelkov - recimo, da je plan imeti v Sloveniji pet različnih produktov (ne okusov). Seveda pa bova zelo vesela tudi vsake prisotnosti izven meja.
Ne se ustrašiti izzivov! Treba je preprosto začeti ... Seveda pridejo tudi problemi, ampak če je volja močna, se vse uspešno izteče.
Zato verjemite vase, glejte naprej in preskočite vsako oviro, ki pride na pot.
Drug za drugega, za najina otroka in vse priložnosti, ki si jih uspeva izboriti.
Za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje to spletno mesto uporablja piškotke. Več informacij.
V košarico dodajte izdelek iz posebne ponudbe in naročilo vam bomo dostavili brezplačno.