Tina
Hey, Pajsek!
/
/
Andrej in Špela Mis: Njuna sreča, njuna pot, njun Soulfle!

Andrej in Špela Mis: Njuna sreča, njuna pot, njun Soulfle!

Deli s prijatelji!

Svojo pot sta začela leta 2015, ko sta pustila službi in se odločila svoj čas nameniti družini in iskanju novega kariernega smisla. Takega, ki bi ju res osrečeval. In našla sta Soulfle.

Širši javnosti sta postala znana z nastopom v oddaji »Štartaj Slovenija«, kjer sta v 4. sezoni predstavljala svoj prvi trgovski produkt – zamrznjen sufle, ki si ga vsak lahko sila enostavno pripravi doma in je bil pred tem v sveži obliki na voljo v njunem ljubljanskem lokalu.

Z njima smo pokramljali o poslovnih začetkih, izzivih usklajevanja, zakonskem življenju, ljubezni do suflejev in drugih stvareh.

andrej špela mis
Prva asociacija ob vajinem imenu so sufleji. Kdo pa sta Andrej in Špela kadar jih ne jesta oz. se z njimi ne ukvarjata?

Mož in žena, starša in najboljša prijatelja ... Dva, ki si skupaj utirata in določata pot, po kateri hodita. Kljub temu, da sva si zelo različna, zelo dobro delujeva skupaj, kar se poveže v celoto kot jin in jang.

Pred odhodom na lastno pot sta oba imela relativno varni službi in zanesljiv dohodek. Kaj vaju je vodilo do odločitve, da začneta lastno pot? Kaj vama je manjkalo, česa sta si želela?

Težko bi določila oziroma rekla, da nama je kaj manjkalo. Enostavno sva si želela več. Več izzivov, več dokazovanja, več in predvsem nova znanja, več svobode - to je sicer relativno, več prihodkov za družino …

Predvsem sva se pa zavedala, da sva zmožna še kaj drugega kot tisto, kar sva službeno počela takrat. 

Vaju je bilo pred začetkom kaj strah? Katere mentalne ovire sta morala preseči pred začetkom?

Strah je bil prisoten. Lagala bi, če bi zanikala. Predvsem sva imela skrbi, kaj bi lahko šlo narobe, da ne bi česa pozabila predvideti. Je bil pa to pozitiven strah, tisti, ki iz osebe iztisne še več in samo najboljše!

Zelo prav nama je prišel čas pred začetkom, ki sva ga imela res dovolj in sva uspela v svojih glavah takrat vse stvari predelati. Absolutno je pa nujno, da verjameš vase in si 100% zaupaš, sicer je bolje, da se posla ne lotiš. 

Začetni šok oz. ovira pa je bil delavnik, ki je bil resnično nečloveški in neizprosen ... Smo pa ljudje dokaj prilagodljivi in sčasoma vse, kar se da, obrneš sebi v prid.  

Absolutno je pa nujno, da verjameš vase in si 100% zaupaš, sicer je bolje, da se posla ne lotiš. 
Imata tudi dva otroka. Vama odgovornost do njiju daje še večjo motivacijo za vztrajanje? Kako starševstvo vpliva na vodenje podjetja?

Ne, misliva da otroka zaradi tega nista še večja motivacija. Vsi moramo nekaj delati ali imamo otroke ali ne ... Do njiju imava drugačno odgovornost - da postaneta odrasla, načelna, poštena in upava, da predvsem srečna. 

Vpliv starševstva se pa definitivno pozna. V poslu se je, tako kot z njima doma, treba pogajati. Predvsem se pa naučiš biti potrpežljiv. Razen tega, da njune aktivnosti in obveznosti terjajo nekaj dodatnega prilagajanja, nekega večjega vpliva ni.

Kaj pa partnerstvo? Katere so ključne stvari, ki morajo biti izpolnjene za uspešno opravljanje vseh vlog – navsezadnje sta zakonca, starša, sodelavca – znotraj ene partnerske skupnosti?

Za to pa obstaja enostaven načrt: Vse potrebno je treba opraviti, obveznosti in naloge pa imava lepo porazdeljene. Odnos drug do drugega mora biti iskren in zgrajen na zaupanju. 

Midva izhajava iz tega, da lahko ravno partnerju zaupaš vse in se obrneš nanj kadar je to potrebno. V vseh teh letih, kar živiva skupaj, sva res dobro uigran team in delujeva kot dobro namazana mašina. Če je doma vse, kot mora biti, gre tudi posel lažje - in obratno tudi.

Osebno življenje se s poslom res v marsičem prepleta, kar pa naju ne moti, saj to sčasoma postane način življenja.

andrej špela mis
Dnevno verjetno kar dosti časa preživita skupaj. Za mnoge pare je to nepredstavljivo. Kako pri vama potekajo dnevi? Si vzameta tudi čas vsak zase?

Kadar ni kakšnih nepredvidljivih situacij, so najini dnevi zapisani oz. določeni na skupnem urniku. Vsebine urnika so pomešane, vključujejo tako zasebne kot poslovne aktivnosti, in so seveda skoraj vsak dan različne.

Nimava težave »zdržat« drug ob drugem, si pa seveda vzameva čas tudi vsak zase, če in ko je to potrebno. 

Zakaj sufle? Zakaj ne pavlova torta ali kakšna druga sladica?

Kdor ga je že probal, dobro ve, zakaj :D

Sufle je čokoladen, v sredici tekoč. Puhast z rahlo skorjico. Topel, malo grenak in sladek hkrati. Za naju preprosto popolna sladica. 

Ljudje se pogosto ne zavedamo, koliko dela in energije terja razvoj produkta. Koliko časa sta kovala recepturo za prvi sufle, da je bil tak, kot sta si želela?

Težko bi rekla,  koliko časa. Predvsem je bistvena razlika med slaščičarskim/gostinskim produktom in trgovskim. Celoten proces izdelka - od takega, kot ga pripravlja večina doma, do takega, ki v vsem ustreza EU zakonodaji in je primeren za trgovske police – predvsem tukaj je bilo potrebno vložiti veliko časa in energije. Seveda pa nisva niti malo popuščala ne pri standardih in ne pri vsebini produkta. 

Trenutno se lahko sladkamo s tremi različnimi. Bodo v prihodnje na voljo še kakšni novi okusi? S čim nas bosta presenetila?

Zagotovo bo! Pravzaprav bi že moral biti, a sva načrte malo spremenila ... Najprej želiva na police postavit še kakšen nov, drugačen produkt, potem pa sledi še kakšen sufle.

Čas korone je bil sila nepredvidljiv za vse, za lastnike podjetij pa še toliko bolj. Kaj sta se v tem času naučila? Kaj so vama zadnja leta dala?

Res je, bilo je zelo pestro. Naučila sva se, da je treba biti vedno pripravljen na vse možne scenarije - tudi take, ki se zdijo nemogoči. Še bolj pomembna pa je sama izkušnja in zavedanje, da se da iz vsega slabega, kar se nam zgodi, potegniti tudi marsikaj dobrega. 

Tako da sva pod črto zelo vesela za vse, kar sva se naučila v zadnjih dveh letih. 

Naučila sva se, da je treba biti vedno pripravljen na vse možne scenarije - tudi take, ki se zdijo nemogoči.
Načrti za prihodnost – kje bo Soulfle čez pet let, če se vse izteče po vajinem trenutnem idealnem scenariju?

Načrtov in idej je resnično veliko, a med idejo in realizacijo je cel prepad, ki ga moraš preskočiti. 

Namen je, da bi imela blagovna znamka Soulfle pod svojim okriljem več različnih tipov izdelkov - recimo, da je plan imeti v Sloveniji pet različnih produktov (ne okusov). Seveda pa bova zelo vesela tudi vsake prisotnosti izven meja. 

Kaj bi svetovala vsem, ki želijo kreniti na svojo pot, kot sta pred toliko leti vidva? Kaj je vajin glavni poslovni moto, ki se ga držita?

Ne se ustrašiti izzivov! Treba je preprosto začeti ... Seveda pridejo tudi problemi, ampak če je volja močna, se vse uspešno izteče.

Zato verjemite vase, glejte naprej in preskočite vsako oviro, ki pride na pot. 

Za konec pa nas zanima še, za kaj v življenju sta najbolj hvaležna?

Drug za drugega, za najina otroka in vse priložnosti, ki si jih uspeva izboriti.

9 hitrih

Zajtrk ali večerja?

Prosim za oboje. :)

Veselica ali diskoteka?

Veselica.

Branje ali poslušanje?

Poslušanje.

Pisanje ali tipkanje?

Tipkanje.

Hoja navzgor ali navzdol?

Nujno navzgor.

Trenirka ali kavbojke?

100% trenirka.

Sladko, pekoče, kislo ali slano?

Pekoče & sladko.

Najljubša »nezdrava« hrana?

Pomfrit.

Najljubša »zdrava« hrana?

Radičeva solata.
Preberite še
lana matjašič 1
V poznem otroštvu ji je bila postavljena diagnoza sladkorne bolezni tipa 1, ki bo ostala njena spremljevalka do konca življenja. Lana tako z diabet...
pajs brez obresti magazin urška rojko
O sebi pravi, da je raziskovalka gibanja, iskalka ženskega potenciala in zdravja. Urška je osebna trenerka, specializirana za vadbo žensk. Pod imen...

Za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje to spletno mesto uporablja piškotke. Več informacij.

Košarica

Dodajte še

Želite brezplačno dostavo?

V košarico dodajte izdelek iz posebne ponudbe in naročilo vam bomo dostavili brezplačno.

Izdelek je dodan v košarico.