Palačinke z moko iz zelenih banan

PALAČINKE z moko iz zelenih banan
september 10, 2018 Pajs

S sledečim receptom nas je zelo prijetno presenetila Barbara iz ekipe Sit Fit.

Za njihovo pripravo je uporabila našo Zeleno bananino moko, ki je fantastičen nadomestek običajne pšenične moke.

Palačinke so primerne za PALEO načine prehranjevanja, liberalni LCHF način prehranjevanja in še brez BREZ glutena so! Če namesto navadnega, uporabite brezlaktozno ali rastlinsko mleko pa so tudi BREZ laktoze!

➡️ Zakaj ZELENA BANANINA MOKA?

Je odličen vir odpornega škroba, ki deluje podobno kot topne in netopne vlaknine, njegovo redno uživanje pa lahko manjša tveganje za debelost, diabetes in rak debelega črevesja.
Je brez glutena in jo lahko uporabljamo samostojno ali kot zdrav nadomestek pšenične moke.

Bananino (plantanino) moko lahko uživajo bolniki s celiakijo, občutljivi na gluten in bolniki s preobčutljivostjo na hrano. Posebej je uporabna pri različnih dietah – pri sladkornih bolnikih, PALEO načinu prehranjevanja, mediteranski dieti in pri dieti za različne krvne skupine.

ZANIMIVOST: moka ima bolj okus po otrobih kot po bananah.

Za vse, ki bi jo radi preizkusili, priporočamo, da to naredite pri Barbarinih palačinkah! 😋

SESTAVINE za osem palačink:

– 2 jajci
– 1 ščepec soli
– 3 dcl navadnega ali lešnikovega ali mandljevega mleka
– Kokosovo olje za peko

KUPI SESTAVINE

1

Vse sestavine (razen olja) dobro premešamo. Pripravljeno maso pustimo počivati vsaj 10 min, najbolje kar pol ure.

2

Palačinke pečemo na dobro segreti ponvi. Pred vsako zajemalko mase, ki jo oblikuješ v palačinko, damo na ponev 1/4 žličke olja. Palačinke pečemo približno 2 minuti na vsaki strani.

3

 

Tako pripravljene palačinke lahko uživate same ali pa jih popestrite z nadevom/namazom po navdihu. 😉

Hvala ekipi Sit Fit za sodelovanje pri oblikovanju recepta!