VAFLJI brez glutena, oreščkov ali semen: LCHF, KETO in PALEO

VAFLJI brez glutena, oreščkov ali semen: LCHF, KETO in PALEO
junij 25, 2018 tadej

Ja, končno boš lahko pojedel »tiste slastne vaflje« preprosto s pečenjem z VLAKNINAMI!

Vaflje si lahko brez slabe vesti privoščijo vsi, kateri se prehranjujejo po LCHF, KETO ali PALEO smernicah ali pa so občutljivi na gluten ali laktozo.

Vaflji  so popolnoma brez:

  • OH-jev,
  • GLUTENA
  • OREŠČKOV ali razmaščenih mok iz le teh
  • SEMEN ali razmaščenih mok iz le teh
  • MLEČNIN oz. mlečnih izdelkov (če se uporabi rastlinsko mleko)

Več o vlakninski moki oz. mešanicah za peko brez ogljikovih hidratov, si lahko prebereš tukaj:

  1. Ovračamo mit: Vse predpripravljene mešanice za peko so nevarne in zdravju škodljive.
  2. Kakšen je v resnici vpliv vlaknin na naše zdravje?
  3. Kakšna je funkcija vlaknin v našem telesu in kako njihovo uživanje vpliva na delovanje nekaterih najpomembnejših telesnih procesov?
  4. Okusne in zdrave: Naše mešanice za peko

Te preproste vaflje iz XXL mešanice za pripravo vafljev (iz nje si lahko pripraviš kar 28 vafljev!) bodo navdušili prav vse, ki se zdravo prehranjujete in izogibate navadni pšenični moki ali glutenu.

SESTAVINE (za 2 osebi):

KUPI SESTAVINE

1

Za pripravo LCHF, KETO ali PALEO vafljev:
Dobro namastimo pekač za vaflje in ga prižgemo. Počakamo, da se popolnoma segreje.
2

Vse sestavine dobro premešamo. Dobili bomo kar kompaktno maso.

3

Če imate kvadraten pekač za vaflje, v en kvadratek daste dve jedilni žlici mase in zaprete pekač za vaflje.

Ne odpirajte pekača za vaflje med pečenjem! Vaflje pečemo 10 minut.

4

Postopek ponovimo, dokler ne porabimo vso maso. Postrežemo po želji z gozdičevjem, maslom ali smetano in pajsamo brez obresti! 🙂

Tukaj pa še povezava do VIDEO recepta priprave brezhidratnih vafljev (kliknite na video trak):