TORTILJE (LCHF / KETO in brez glutena)

TORTILJE (LCHF / KETO in brez glutena)
februar 19, 2018 tadej

Te LCHF/ KETO brezglutenske tortilje so pripravljene iz elastične mase. Ko pečemo tortilje se obnašajo kot navadne pšenične tortilje, kar pomeni, da nabreknejo v ponvi oz. se napihnejo.

Tortilje so zelo elastične in se z lahkoto zvijejo, torej se ne lomijo ali pokajo med zvijanjem.

Tortilje NE VSEBUJEJO OGLJIKOVIH HIDRATOV. So popolnoma brez.

0 g OH-jev na tortiljo!

So seveda tudi  BREZ:

– Brez glutena,
– Brez sladkorja,
– Brez laktoze,
– Brez soje,
– Brez škroba,
– Brez oreščkov in semen,

– Vsebujejo ogromno zdravih vlaknin!

 Za pripravo LCHF / KETO brezglutenskih tortilj s tradicionalno strukturo, ampak brez tradicionalnih hranilnih vrednosti!

SESTAVINE

Za 4 tortilje: 

– 60 g mešanice za peko brez OH-jev
– 30 g masla
– ½ čajne žličke soli
– ½ čajne žličke pecilnega praška
– 200 ml vroče vode

KUPI SESTAVINE

1

V posodi kar z rokami zmešamo, moko za brezhidratno peko z maslom (sobne temperature), soljo in pecilnim praškom. Nastane masa, katera je podobna mokremu pesku.

2

Dodamo vročo vodo in pregnetemo celotno maso. Nato naj masa počiva 30 minut.

3

Maso razdelimo na 4 dele.

Med dvema peki papirjema jih enega po enega razvaljamo v okroglo obliko tortilje.

 

4

Tortilje spečemo v ponvi na srednje nizki temperaturi, kot navadne pšenične tortilje. Ponev lahko namastimo s kokosovo maščobo ali pa tudi ne. Po želji.

Tortilje pustimo, da se popolnoma ohladijo.

 

Ker vsebujejo tortilje veliko vlaknin, je priporočljivo čez dan spiti dovolj vode oz. malenkost več kot običajno.