SLADKE KETO PALAČINKE iz bučne moke


Dokaz, da se naša BUČNA razmaščena moka odlično obnese tudi v sladkih receptih!

Palačinke so skoraj čisto BREZ OH-jev, BREZ GLUTENA in BREZ dodanega sladkorja.

Privoščijo si jih lahko tudi diabetiki in seveda vsi, ki sledite LCHF/KETO načinu prehranjevanja, če pa namesto navadnega, uporabimo rastlinsko mleko pa so palačinke tudi BREZ MLEČNIN in primerne za PALEO prehranjevanje.

Recept je za nas pripravila Ana, osebna trenerka in prehranska svetovalka, katere prepoznavni znak je neverjetno pozitivna energija. TUKAJ najdeš ogromno njenih nasvetov za zdravo, slastno in fit življenje!

P.S.: Še ne poznaš BIO BUČNE moke? Zagotovo te bo navdušila >>

Samo en korak:

Vse sestavine zmešamo z električnim mešalnikom. Dobimo gosto maso, ki jo zajamemo z majhno zajemalko. Ponev namastimo z MALO kokosovega olja in spečemo kot navadne palačinke.

Nasvet:

Če nam palačinke med peko razpadajo, pomeni, da smo uporabili preveč olja. Da dobimo fine kompaktne palačinke uporabimo le minimalno količino kokosove ali katere druge maščobe.

Sestavine: