PUHASTI KETO KRUH


Puhasta poslastica brez bele moke …

 

KETO KRUH po tem receptu je izjemno mehek in puhast, vsebuje pa ZELO MALO OGLJIKOVIH HIDRATOV, zato lahko v njem uživate vsi, ki pazite na njihov dnevni vnos.

Zaradi naših BELJAKOV v prahu je njegova struktura puhasta kot oblak. Beljaki v prahu so čisto naravni, le za uporabo so bolj praktični, saj se z njimi izogneš nepotrebnemu packanju in ločevanju beljakov.

Več o njih si lahko prebereš TUKAJ >>

 

Recept je:

– KETO, LCHF

– BREZ GLUTENA

– BREZ dodanega SLADKORJA

P.S. Ne želiš kruha z okusom po marcipanu? Za pripravo izberi našo visoko kvalitetno MANDLJEVO razmaščeno moko >>

Sestavine:

Najprej:

Pečico segrejemo na 160-165°C. Pekač za hlebčke obložimo s papirjem za peko.

Mandljevo moko, kokosovo moko, pecilni prašek, eritritol, konjak moko in sol dobro zmešamo skupaj kar v mešalniku. Dodamo še maslo (stopljeno) in spet premešamo.

Nato:

V zelo veliki skledi z ročnim mešalnikom stepemo beljake in vodo, dokler ne nastanejo trdni vrhovi.  Polovico snega iz beljakov nežno primešamo mešanici v mešalniku – na najnižji stopnji premešamo samo toliko, da se beljaki povežejo z ostalimi sestavinami.

Zdaj pa zmes iz mešalnika nežno prenesemo v visoko skledo z preostalo polovico beljakov. Nežno in rahlo združimo beljake s preostalo maso, da ohranimo puhasto strukturo. Poskusimo ne mešati, ampak zmes bolj “zlagati” ali ovijati v beljake.

In na koncu:

Maso prenesemo v pekač. Pečemo približno 40 minut, dokler zgornja plast kruha ne postane zlato rjava. Po 40. minutah z aluminijevo folijo na vrh pekača naredimo t.i. šotor in pečemo še 30-45 minut, dokler se zgornja plast krha ne stisne in ob pritisku izpusti mehki zvok.

Kruh pred rezanjem popolnoma ohladimo. Dober tek!