Tina
Hey, Pajsek!
/
Pogoji

Splošni pogoji poslovanja

Dobrodošli v spletni trgovini pajsbrezobresti.si. Z obiskom potrjujete, da se strinjate s pogoji uporabe spletne trgovine in jih v celoti sprejemate.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine, ki je v lasti Pajs brez obresti d.o.o. (prodajalec), so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Podatki o podjetju

Naziv: PAJS BREZ OBRESTI d.o.o.
Naslov: Na Jelovcu 4, 2354 Bresternica, Slovenija
Davčna številka: SI14555492
Matična številka: 8320977000
IBAN: SI56 0451 5000 3515 982, NOVA KBM d.d. (SWIFT: KBMASI2X)
Spletno mesto: pajsbrezobresti.si
Spletna pošta: info@pajsbrezobresti.si
Telefon: 069 968 991
Dejavnost TSmedia: Spletna trgovina in prodaja po telefonu
Datum vpisa: 20. 11. 2018

Opredelitev pojmov

Kupec: fizična ali pravna oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini.

Registrirani kupec: fizična ali pravna oseba, ki opravi registracijo v spletni trgovini.

Nakup: izmenjava blaga za plačilo. 

Pogodbeno razmerje: nakup blaga predstavlja začetek pogodbenega razmerja med kupcem in prodajalcem. 

Kupca (fizično ali pravno osebo) zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Vrste uporabnikov

Z registracijo v spletno trgovino postanete registrirani kupec spletne trgovine. Pravico do nakupa v spletni trgovini imajo tako registrirani kupci in kupci, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne registrirajo.

Ob registraciji v spletno trgovino kupec določi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove e-pošte, ter geslo. Če želi kupec kadarkoli svoj naslov e-pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 

  1. Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko).
  2. Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronski naslov, telefon).
  3. Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami).
  4. Dostopnost blaga (blago, ki je v ponudbi v spletni trgovini, naj bi bilo dostopno v razumljivem roku).
  5. Pogoje dostave blaga (način, kraj in rok dostave).
  6. Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza.
  7. Pri vsaki objavi znižane cene je jasno navedena cena, ki jo je prodajalec uporabljal prej – prejšnja cena.
  8. Način plačila in dostave.
  9. Časovno veljavnost ponudbe.
  10. Rok, v katerem je še mogoče odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka.
  11. Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
    .

Postopek nakupa

Izbira izdelka

V spletni trgovini izberite izdelek in kliknite na povezavo »V košarico«. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. 

Košarica

Pregledate lahko vsebino košarice, povečate količino izdelka, odstranite izdelek iz košarice in posodobite košarico. Tukaj izberete tudi želeni način prevzema ali dostave izdelkov.

Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite povezavo »Nadaljuj z nakupovanjem« in vrnili se boste nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo »Na zaključek nakupa« in sistem vas bo pripeljal na stran zaključek nakupa.

Zaključek naročila

Za dokončanje naročila je treba izpolniti obvezna polja:

  • Osebne informacije: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, e-naslov, telefonsko številko, ulico in hišno številko, poštno številko in mesto), ki so potrebni za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Ti podatki bodo vidni na računu.
  • Ustvari račun?: Obrazec omogoča, da lahko ustvarite uporabniški račun, tako da bodo pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni. 
  • Pošlji na drug naslov?: Naročene izdelke lahko pošljete tudi na drug naslov. Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, ulico in hišno številko, poštno številko in mesto), ki so potrebni za dostavo izdelka. 
  • Komentar k naročilu: Dodate lahko komentar k naročilu.
  • Plačilo: Izbirate lahko med različnimi načini plačila.
  • Vaše naročilo: Nadaljujte s pregledom naročila. Prikazani so izdelki, ki ste jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v košarico, cena izdelka, količina, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo.
    .

Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral, in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na »Z oddajo naročila se strinjam s pogoji poslovanja in plačilom.« in s klikom na gumb »Naročilo z obveznostjo plačila«. Če je naročilo uspešno zaključeno boste preusmerjeni na stran hvala.

Ponudba blaga in cene

Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane kupce kot za kupce spletne trgovine. Vse cene so v evrih (€) in vsebujejo zakonsko predpisan davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. 

Načini plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo s kreditnimi karticami
  • bančno nakazilo
  • plačilo ob povzetju
  • osebni prevzem


Plačilo s kreditnimi karticami

Za plačila s kreditno kartico uporabljamo Stripe. Na voljo je plačilo s kreditnimi in debetnimi karticami: MasterCard, Visa in American Express. Pri plačilu s kreditnimi karticami, pred oddajo naročila, vpišite podatke o kartici (številka kartice, datum veljavnosti in CVC kodo). Ob kliku na gumb Naročilo z obveznostjo plačila se naredi avtorizacija kreditne kartice v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Med vsemi načini plačil je to zagotovo najvarnejša in najhitrejša oblika in je ravno zato tudi najbolj zaželena. Uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil (SSL/https). Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Spletne trgovine.

Bančno nakazilo
Bančno nakazilo oz. plačilo po predračunu omogoča, da naročene izdelke plačate preko spletne banke ali osebno na banki na. Provizija je odvisna od veljavnega cenika banke.
Pri izbiri bančnega nakazila, boste na svoj elektronski naslov prejeli navodila in podatke za plačilo. Naročilo bo odposlano, ko banke obdelajo plačila in je nakazilo vidno na našem bančnem računu. Rok za plačilo po predračunu je 3 delovne dni (nato bo naročilo preklicano).

Plačilo ob povzetju
Plačilo ob povzetju oz. ob prevzemu izdelkov omogoča, da izdelek plačate, ko vam ga dostavijo na dom. Pri plačilu ob povzetju vam pošiljko na dom dostavi izbrana dostavna služba. Plačilo se opravi ob prevzemu paketa. Naročilo plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago. Za tovrstno storitev je zaračunana provizija v višini 0,90 EUR.

Osebni prevzem

Osebni prevzem omogoča, da izdelke prevzamete, v skladišču spletne trgovine (Koroška cesta 52, 2000 Maribor). Ko bodo naročeni izdelki pripravljeni za prevzem, boste prejeli sms obvestilo. Točen čas oziroma dan in uro prevzema nam sporočite s povratnim sms ali pa nas pokličite. Plačilo se opravi ob prevzemu paketa s kreditno kartico. Rok za prevzem naročenih izdelkov je 3 delovne dni (nato bo naročilo preklicano).
Osebni prevzem je možen od ponedeljka do petka med 9.00 in 13.00 uro.

Možnost dostave

Spletna trgovina izdelke dostavlja samo na naslove v spodaj naštete države. Dostava v druge države ni možna.

Območja dostave:

  • Slovenija, Avstrija, Belgija, Bolgarija, Ciper, Danska, Estonija, Finska, Francija, Grčija, Hrvaška, Irska, Italija, Latvija, Luksemburg, Madžarska, Malta, Nemčija, Nizozemska, Poljska, Portugalska, Romunija, Slovaška, Češka Republika, Španija, Švedska
    .

Poslovni partner za dostavo izdelkov je GLS.

Kupec lahko ob oddaji naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:

  • Osebni prevzem: osebno na sedežu Prodajalca, v tem primeru se ne plača stroškov dostave;
  • Dostava na dom, v tem primeru se plačajo tudi stroški dostave.
    .

Strošek dostave

Slovenija

Za Slovenijo je dostava ne glede na težo enotna in znaša 4,49 €.
Za naročila nad 60 € je dostava brezplačna.

Ostale države

Strošek dostave glede na težo naročila:

  • Avstrija, Belgija, Bolgarija, Ciper, Danska, Estonija, Finska, Francija, Grčija, Hrvaška,  Italija, Latvija, Luksemburg, Madžarska, Malta, Nemčija, Nizozemska, Poljska, Portugalska, Romunija, Slovaška, Češka Republika, Španija in Švedska:
    • do 2kg: 6,99 €
    • do 5kg: 7,19 €
    • do 10kg: 7,59 €
    • do 20kg: 8,90 €
    • do 30 kg: 10,11 €
    • do 40kg: 13,50 €
    • za naročila nad 79,99 € stroške dostave krije prodajalec.
  • Irska:
    • do 2kg: 9,99 €
    • do 5kg: 12,19 €
    • do 10kg: 15,59 €
    • do 20kg: 20,9 €
    • do 30 kg: 30,11 €
    • do 40kg: 40,50 €
    • za naročila nad 79,99 € stroške dostave krije prodajalec.

Rok dostave

Vsa naročila, oddana med delavnikom do 12.00, spletna trgovina odpošlje naslednji delovni dan. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu, spletna trgovina pošlje takoj, ko prodajalec prejme nakazilo na TRR. Naročila, naročena med vikendom in prazniki, spletna trgovina pošlje takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok, se le-ta upošteva.

Več o dostavi si lahko preberete tukaj.

Kupoprodajna pogodba

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine oziroma v administraciji spletne trgovine in je kupcem na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Izdaja računa

Prodajalec izda račun med obdelavo naročila in ga priloži k paketu. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

V spletni trgovini je na za kupca vidnem mestu objavljeno obvestilo o obveznosti izdaje računa in izročitve računa kupcu ter obveznosti kupca, da prevzame in zadrži izdani račun, in sicer v obliki, kakršna je predstavljena spodaj:

Vklopi razum zahtevaj račun

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 

Postopek nakupa za pravne osebe s sedežem v Sloveniji je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja.

Neskladnost blaga

Prodajalec bo potrošniku dobavil blago, ki je skladno s prodajno pogodbo. Neskladnost blaga je podrobneje opisana v Zakonu o varstvu potrošnikov (71. – 77. člen ZVPot-1).

Jamčevalni roki

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen, da: zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (82. člen ZVPot-1); zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska (83. člen ZVPot-1).

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.

Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda. Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

Jamčevalni roki so podrobneje opisani v Zakonu o varstvu potrošnikov (81. – 87. člen ZVPot-1).

Odstop od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh prodajalcu na elektronski naslov prodajalca ali po kakšnem drugem pisnem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne šteti en dan po datumu prevzema blaga.

Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelkov, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelkov.

Kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe prodajalcu vrniti izdelke. Kupec vrne izdelke na naslov prodajalca. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila izdelkov oz. poštnina.

Kupec mora izdelke vrniti prodajalcu nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen, če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Kupec ob vračilu izdelkov pošlje tudi račun za izdelke in izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe (osebne podatke ter številko transakcijskega računa, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo).

Prodajalec bo vračilo plačila opravil v 14 dneh od prejema vrnjenih izdelkov.

Izdelke je treba vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vrnitev prejetih izdelkov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Odstop od pogodbe je za pravne osebe popolnoma enak.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil uporabljen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Kupcu se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

Odstop od pogodbe je podrobneje opisan v Zakonu o varstvu potrošnikov (134. – 146. člen ZVPot-1)

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj.

Garancija

Garancija je vsaka obveznost, ki jo prodajalec ali proizvajalec prevzame do potrošnika poleg zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga in s katero se zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.

Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od prejema zahteve za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Ta rok se lahko podaljša za 15 dni. Način podaljšanja roka je določen in sicer tako, da je treba še pred potekom roka obvestiti potrošnika o podaljšanju ter hkrati navesti tudi razloge, zakaj je rok podaljšan. Če proizvajalec v tem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik odstopi od pogodbe ali zahteva znižanje kupnine. Garancija je podrobneje opisana v Zakonu o varstvu potrošnikov (89. – 98. člen ZVPot-1).

Varnost

Spletna trgovina uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Več o varovanju osebnih podatkov najdete v Politiki zasebnosti.

Komunikacija – prejemanje oglasnih sporočil

Prodajalec bo s kupcem stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če bo kupec izrecno privolil. Elektronska oglasna sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
  • Pošiljatelj bo jasno razviden.
  • Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  • Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
  • Željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.
    .

Pravno obvestilo

Spletna trgovina in vsi podatki v njej, fotografije izdelkov, grafični in video elementi v spletni trgovini so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja prodajalca.

Izključitev odgovornosti

Prodajalec si pridržuje pravico onemogočiti spletno trgovino ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav v spletni trgovini si prodajalec pridržuje pravico preklicati oddana naročila, na katera je vplivala tehnična napaka. V tem primeru bo prodajalec v najkrajšem možnem času obvestil kupca o preklicu naročil in ga seznanil z nadaljnjimi koraki. Pred dostopom do spletne trgovine in uporabo le-te si mora kupec sam zagotoviti ustrezno zaščito programske opreme (antivirus itd.). Kupec mora poskrbeti tudi za varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo v spletno trgovino (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po svojih najboljših močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost, to je vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav lahko kupec poveže po telefonu ali elektronski pošti.

Pritožba se odda prek elektronskega naslova prodajalca.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Prodajalec si bo prizadeval po najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem oziroma začasnem prebivališču kupca.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) najdete tukaj.

Dodatno

Poleg splošnih pogojev poslovanja se upošteva še Politika zasebnosti in Splošni pogoji za sodelovanje v nagradnih igrah.

Veljavnost: 10. 5. 2024

BIO izdelke kontrolira: SI-EKO-004

Za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje to spletno mesto uporablja piškotke. Več informacij.

Košarica

Dodajte še

Želite brezplačno dostavo?

V košarico dodajte izdelek iz posebne ponudbe in naročilo vam bomo dostavili brezplačno.

Izdelek je dodan v košarico.