Pajsova enciklopedija: OREHOVA razmaščena MOKA

Pajsova enciklopedija: OREHOVA razmaščena MOKA
julij 2, 2019 Pajs

 

Našo enciklopedijo LCHF živil začenjamo z moko, ki ji namenjamo vse premalo pozornosti. Morda zato, ker so orehi v našem prostoru premalo eksotični ali pa pač, ker v receptih prednjačita mandljeva in zlata lanena moka. Ne glede na razlog, se OREHOVI RAZMAŠČENI MOKI dela velika krivica, saj:

1. Se lahko uporablja popolnoma enako kot npr. mandljeva razmaščena moka.

2. Je v primerjavi s slednjo občutno prijaznejša do denarnice.

3. NIMA intenzivnega okusa po orehih, zato jo lahko uporabimo praktično KJERKOLI, celo v PIZZI.

4. Na 100 g vsebuje kar 50 g BELJAKOVIN, zato je odličen 100% NARAVNI vir PROTEINOV po vadbi.

5. Ker je RAZMAŠČENA ne bo negativno vplivala na razmerje med omega 3 in 6 v našem telesu.

6. Nikoli ne postane žarka, kot se to rado zgodi pri celih orehih.

7. Ne vsebuje GLUTENA in ima nizek glikemični indeks, primerna je za vegane in DIABETIKE.

 

Smo te prepričali? 

Privošči si OREHOVO razmaščeno MOKO >>

NEKAJ RECEPTOV, ki vsebujejo orehovo razmaščeno moko: