PAJSOLINO ali PAJSOLEŠNIK


Ker nas veliko sprašujete, kaj ponuditi otrokom, smo se odločili, da pripravimo recept za ZDRAVO otroško kašo, polno ZDRAVIH vlaknin, ki si jo boste BREZ OBRESTI lahko privoščili tudi odrasli!

PAJSOLINO in PAJSOLEŠNIK sta:

– BREZ dodanih sladkorjev – BREZ mlečnin  – BREZ glutena  – VEGANSKA – Primerna za LCHF, KETO in PALEO – Primerna za DIABETIKE

Iz MANJ kot TREH žlic “moke” se lahko najesta DVE osebi! Kako je to mogoče?

Tako moka iz INDIJSKEGA TRPOTCA kot LEŠNIKOVA razmaščena moka vsebujeta res ogromen delež vlaknin, ki krepijo zdravje prebave, hitro nasitijo in ta občutek sitosti tudi zelo dolgo ohranjajo.

VEČ VLAKNIN = MANJŠA KOLIČINA ZAUŽITE HRANE = MANJ ZAUŽITIH KALORIJ = VEČJA SITOST

Morda zgornja enačba deluje, kot da je popolnoma skregana z logiko … ampak je še kako resnična! VLAKNINE SO ZAKON!

Samo en korak:

Vse suhe sestavine stresemo v globoko posodico in z žlico rahlo premešamo. Nato si pripravimo palični mešalnik in med postopnim dodajanjem (toplega) mleka ves čas mešamo.

Če želimo redkejšo strukturo, dodamo še več mleka – zaradi res velike vsebnosti vlaknin sta naša Pajsolino in Pajsolešnik rada gosta in ZELO nasitna!

Dodatno:

Količine sestavin zadostujejo za dve osebi – ali eno zelo lačno. 🙂 Ker se masa hitro zgosti, NE dajajte zvrhanih žlic, no, razen če imate radi zelo zelo gost Pajsolino. 🙂

Za manj gosto strukturo uporabite ta indijski trpotec.

Sestavine za pajsolino:

Sestavine za pajsolešnik: