Orehova POTICA brez glutena - LCHF in KETO

Orehova POTICA brez glutena – LCHF in KETO
april 11, 2019 Pajs

Če imaš rad/a klasične okuse, potem je tale recept kot nalašč zate.

Urša je tradicionalni recept za potico spremenila in opremila z zdravimi sestavinami, kot prava mojstrica pa je poskrbela, da je končni rezultat vrhunskega okusa.

Potica je:

– Primerna za LCHF in KETO.

– Primerna tudi za DIABETIKE.

– BREZ dodanih sladkorjev.

– BREZ glutena.

Recept je iz Uršine knjižne uspešnice – Jej kot superčlovek, v kateri najdeš še več ZDRAVIH in OKUSNIH receptov za vse priložnosti. Nekaj izvodov je še na voljo, svojega pa lahko naročiš TUKAJ.

SESTAVINE za testo:

– 125 g ricotte ali pasirane skute
– 1 jajce
– 35 g masla
– 35 g mletih mandljev
– 1 poravnana jž pecilnega praška

SESTAVINE za nadev:

– 200 g orehov
– 1 noževa konica VANILIJE v prahu
– 1/2 jž ruma oz. njegove arome (po želji)
– 80 ml nesladkanega mandljevega mleka
– 15 g masla
– 1 rumenjak (za premaz)

KUPI SESTAVINE

1

Testo:

V skledo stresemo ricotto ali pasirano skuto, dodamo jajce in stepemo z električnim mešalnikom. V skledo vlijemo še maslo, ki smo ga pred tem stopili v kozici.

Dodamo kokosovo moko, mlete mandlje, eritritol, pecilni prašek in premešamo. Dodamo indijski trpotec, premešamo, postavimo v hladilnik za 20 minut in medtem pripravimo nadev.

2

Nadev:

Orehe zmeljemo in stresemo v skledo. V kozici zavremo mleko in z njim prelijemo mlete orehe.

V drugi kozici stopimo maslo in ga vlijemo k orehom. Premešamo, dodamo eritritol, aromo ruma in vanilije.

3

Testo vzamemo iz hladilnika in ga razvaljamo med dvema listoma peki papirja. Razvaljamo približno toliko, da je ob robu peki papirja 5 cm prostora na vsaki strani.

Previdno odstranimo zgornji peki papir.

Testo enakomerno namažemo z nadevom. S pomočjo spodnjega peki papirja testo počasi in previdno zvijemo in prestavimo na pekač skupaj s peki papirjem.

Pečemo na 170 °C približno 40-45 minut. Po 20 minutah peke potico vzamemo ven, jo s čopičem namažemo z rumenjakom in spečemo do konca. Pustimo, da se popolnoma ohladi in razrežemo na 12 kosov.