Orehova POTICA brez glutena - LCHF in KETO


Če imaš rad/a klasične okuse, potem je tale recept kot nalašč zate.

Urša je tradicionalni recept za potico spremenila in opremila z zdravimi sestavinami, kot prava mojstrica pa je poskrbela, da je končni rezultat vrhunskega okusa.

 

Potica je:
– Primerna za LCHF in KETO.
– Primerna tudi za DIABETIKE.
– BREZ dodanih sladkorjev.
– BREZ glutena.

 

Recept je iz Uršine knjižne uspešnice – Jej kot superčlovek, v kateri najdeš še več ZDRAVIH in OKUSNIH receptov za vse priložnosti. Nekaj izvodov je še na voljo, svojega pa lahko naročiš TUKAJ.

Sestavine za testo:

Sestavine za nadev:

POSTOPEK za pripravo testa:

V skledo stresemo ricotto ali pasirano skuto, dodamo jajce in stepemo z električnim mešalnikom. V skledo vlijemo še maslo, ki smo ga pred tem stopili v kozici.

Dodamo kokosovo moko, mlete mandlje, eritritol, pecilni prašek in premešamo. Dodamo indijski trpotec, premešamo, postavimo v hladilnik za 20 minut in medtem pripravimo nadev.

POSTOPEK za pripravo nadeva:

Orehe zmeljemo (lahko kupimo že zmlete) in stresemo v skledo. V kozici zavremo mleko in z njim prelijemo mlete orehe.

V drugi kozici stopimo maslo in ga vlijemo k orehom. Premešamo, dodamo eritritol, aromo ruma in vanilijo.

Iz testa in nadeva v potico:

Testo vzamemo iz hladilnika in ga razvaljamo med dvema listoma peki papirja. Razvaljamo približno toliko, da je ob robu peki papirja 5 cm prostora na vsaki strani.

Previdno odstranimo zgornji peki papir.

Testo enakomerno namažemo z nadevom. S pomočjo spodnjega peki papirja testo počasi in previdno zvijemo in prestavimo na pekač skupaj s peki papirjem.

Pečemo na 170 °C približno 40-45 minut. Po 20 minutah peke potico vzamemo ven, jo s čopičem namažemo z rumenjakom in spečemo do konca. Pustimo, da se popolnoma ohladi, razrežemo in postrežemo. Dober tek!

Kupi sestavine