NJOKI iz konjak moke - LCHF in KETO

NJOKI iz konjak moke – LCHF in KETO
april 11, 2019 Pajs

Pogrešaš krompirjeve svaljke oz. njoke?

Zate imamo nekaj BOLJŠEGA! Pripravili smo recept za DOMAČE njoke, ki so popolnoma primerni za LCHF in KETO življenjski slog.

Struktura njokov je enaka kot pri tistih, narejenih po običajnem receptu, po okusu pa so, zaradi dodatka skute, še boljši od klasičnih krompirjevih.

>> Katera sestavina omogoča, da njoki ne razpadejo? To je naša čudežna KONJAK moka, ki se vedno znova dokazuje, da je res NENADOMESTLJIVA v LCHF/KETO kuhinji.

NJOKI so:

– 100% LCHF in 100% KETO.

– BREZ glutena.

– BREZ dodatkov.

– Primerni tudi za diabetike in vegetarijance.

– Pripravljeni iz naravnih sestavin.

Postrežeš si jih lahko z zrezkom ali kakšno tebi ljubo omako … idejo za eno najdeš v receptu 🙂

SESTAVINE za njoke:

– 200 g skute (Nujno uporabimo skuto SVEŽI SIR iz Lidla)
– 2 jajci
– 1 (poravnana) jž KONJAK moke
HIMALAJSKA sol (po okusu)

SESTAVINE za prilogo:

– Šparglji
– 1 dcl smetane za kuhanje
– 1 jž sirnega namaza
– 1 jž kisle smetane
– 1/2 jž ČESNA v prahu
– 1/2 jž ČEBULE v prahu
– 1/4 jž ČILIJA v prahu (lahko tudi več)
HIMALAJSKA sol (po okusu)
– 1 jž olivnega olja

KUPI SESTAVINE

1

Vse sestavine za njoke dobro premešamo. Najprej si lahko pomagamo z mešalnikom, nato pa testo dodobra pregnetemo z rokami.

Gnetemo, dokler testo ni popolnoma prožno, nato pa celotno maso oblikujemo v en dolg svaljek. Svaljek razrežemo na manjše koščke, debeline cca. 1 cm, ki jih potem oblikujemo v svaljke. Vsakega od svaljkov na hitro pritisnemo z vilico.

2

Njoke kuhamo v slani vodi, dokler ne pripravajo na vrh. Potem jih odcedimo, in popražimo na maslu.

Tako pripravljene njoke postrežemo z omako:

V ponvi z olivnim oljem popražimo šparglje. Ko se zmehčajo, dodamo sol in ostale začimbe in še na kratko popražimo. Na koncu dodamo še  smetano in preostale sestavine ter na hitro pokuhamo.

Dober tek!