NIZKOHIDRATNA BELJAKOVINSKA JUTRANJA KAŠA BREZ MLEČNIN


Po zajtrku se dan pozna – naj bo hranljiv, slasten in poln zdrave energije!

Eva, mojstrica zdravih receptov,  svoja jutra rada začne s slastno beljakovinsko kašo. Ko nam je poslala sliko kaše, nam je takoj zakrulilo v želodcu, tako da smo jo po hitrem postopku prosili za recept, ki je pred tabo!

Zakaj smo ga tako želeli? Ker je:

  • Poln ZDRAVIH BELJAKOVIN
  • VEGANSKI, FIT in NIZKOHIDRATEN
  • BREZ GLUTENA in BREZ dodanega SLADKORJA

In kot tak odlična alternativa raznim kupljenim kašicam, predvsem zato, ker ta super kašica prepriča tudi najbolj izbirčne – otroke.

 

Eva je v receptu uporabila naše VEGANSKE BELJAKOVINE v prahu, o katerih je povedala:

Narejene so iz kaljenega in fermentiranega rjavega riža na naravni osnovi brez umetnih arom in dodatkov. Na voljo sta dva okusa vanilija in čokolada – in obadva sta super okusna!

Všeč mi je predvsem to, da nimajo tako izrazitega okusa po umetnih sladilih kot marsikatere druge beljakovine, poleg tega pa so precej manj mokaste/praškaste.

Bi jih poskusil/a tudi ti? Oddaj naročilo TUKAJ >>

Sestavine:

Samo en korak:

Vse sestavine premešamo v skodelici in postavimo v hladilnik za vsaj 4 ure (ali čez noč). Nato po želji dodamo še malo mleka, da dosežemo poljubno teksturo.

Postrežemo s KETO granolo, Pajsotello ali drugimi dodatki po želji. Dober tek!

Nasveti:

– Maso lahko oblikujemo v pravokotnik tudi s pomočjo pekača za kruh, obloženega s papirjem za peko – s prsti jo pritisnemo ob dno pekača in enakomerno razporedimo, da se oblikuje pravokotnik.

– Količina mleka se lahko razlikuje, saj ima vsaka znamka malce drugačno konsistenco. Med procesiranjem ga dodajajte žlico po žlico in spremljajte rezultat. Ko se bo masa sama oblikovala v kroglo ne dodajajte več mleka, saj bo le tako enostavna za oblikovanje brez packanja.

Kupi sestavine