MEDITERANSKI LCHF kruh z olivami ali LCHF italijanska BAGETA

MEDITERANSKI LCHF kruh z olivami ali LCHF italijanska BAGETA
april 27, 2018 tadej

Zlata lanena razmaščena moka je odlična za pripravo LCHF kruha, žemljic, bombetk ali pravih italijanskih baget!

Zlata lanena razmaščena moka poda kruhu začinjen okus in odlično strukturo.

Naša posebna mediteranska mešanica začimb, poda kruhu tisti pristni mediteranski priokus.

Hitro – ena, dve, tri in LCHF, KETO, PALEO MEDITERANSKE – italijanske bagete so že spečene. Navdušile bodo prav vse, ki se zdravo prehranjujete in izogibate navadnemu belemu kruhu.

  • Poleg tega so pa bagete še:
  • brez dodanega sladkorja,
  •  brez glutena,
  • brez laktoze in
  • seveda tudi brez pšenične moke!

SESTAVINE

 

– 250 ml vode

– 100 g zlate lanene razmaščene moke

– 70 g oliv brez koščice

– 70 g kokosove razmaščene moke

– 25 g moke indijskega trpotca

– 3 jajca (velikost L)

– 3 čajne žličke mediteranskih zelišč

– 1 jedilna žlica (BIO ali brezglutenskega) pecilnega praška

– 1 čajna žlička soli

KUPI SESTAVINE

1

Pečico segrejemo na 175 ° C.

Olive dobro odcedimo in jih narežemo na koščke.

2

Skupaj zmešamo zlato laneno razmaščeno moko, kokosovo razmaščeno moko, moko indijskega trpotca, pecilni prašek, mediteranska zelišča in sol.

K mešanici kar z roko primešamo narezane olive.

Nato dodamo še zmešana jajca in dobro odmerjeno vodo.  Vse skupaj z lopatko premešamo.

2

Dobljeno maso oblikujemo v poljubno obliko. Najboljše v obliko bagete.

Bageto ali kruh položimo na s papirjem za peko obložen pladenj in jo pečemo približno 60 minut.

Spečeno bageto pustimo, da se popolnoma ohladi.

 

POMEMBNO: kruh se mora dobro ohladiti! Najbolje kar čez celo noč.

Za piko na i...

Za res odlično bageto, odrežemo kos debeline 1,5 cm in jih še popečemo v »toasterju«, tako dobimo odlično in hrustljavo bageto, s pridihom italijanskega okusa.