MCT olje in post

MCT olje in post
marec 14, 2019 Pajs
In LCHF/KETO, PREHRANA

Kako uživanje MCT olja vpliva na postenje?

Vprašanje, ki nam ga pogosto zastavljate in si zagotovo zasluži vso pozornost. Mnogo ljudi se na KETO dieti za večji učinek poslužuje “poldnevnega” postenja – zadnji obrok zaužijejo zvečer, naslednji obrok pa sledi šele naslednji dan okrog poldneva.

Ob tem se vas veliko sprašuje, ali uživanje MCT olja npr. v črni turški kavi zjutraj prekine ali celo onemogoči proces postenja?

Našli smo odgovor!

Majhna količina kakovostnih maščob, kot je na primer Pajs brez obresti MCT olje, je lahko koristna med postom, saj ne povzroča dviga krvnega sladkorja in ne vpliva na sproščanje inzulina.

Iz tega razloga lahko vaše telo, kljub dodatku MCT olja, še naprej, brez prekinitve, porabljalo maščobe. Obenem maščobe, prisotne v MCT olju, ustvarijo občutek sitosti, zato se boste z uživanjem MCT olja izognili laktoti med postenjem.

Iz teh razlogov se uživanje MCT olja v fazah postenja celo priporoča!

Je pa na koncu vsak primer specifičen:

Sicer je redko, ampak nekateri ljudji so zelo občutljivi na vsak kalorični vnos – ne glede na njegov vir. Najsi pridejo kalorije iz beljakovin, ogljikovih hidratov ali zdravih maščob – že najmanjši vnos kalorij lahko zmoti post. Ob koncu dneva je vedno najboljše, da preizkusite, kaj vam najbolj ustreza. 

V kolikor se odločite, da se boste v urah posta izogibali tudi MCT olju, si ga, namesto zjutraj, privoščite pač opoldne.

Njegovi pozitivni učinki bodo opazni!