MANDLJEVE KOŠARICE Z VANILIJEVO KREMO - LCHF & KETO

MANDLJEVE KOŠARICE Z VANILIJEVO KREMO – LCHF & KETO
september 10, 2019 Pajs

Najbolj okusne košarice, ki jih lahko poješ!

Osnova za njihovo fino zunanjost je naša MANDLJEVA razmaščena moka, ki na 100 g vsebuje samo 4 g OH-jev, njihova notranjost pa je napolnjena z brezhidratnim VANILIJEVIM pudingom – za vrhunski splet okusov brez obresti. 🙂

Privošči si mandljevo razmaščeno moko z NAJMANJŠO VSEBNOSTJO OH-jev >>

Recept je pripravila čudovita @Diabfit_lana, ki na svojem Instagramu navdušuje z zdravimi, sladkimi in preprostimi recepti, primernimi tudi za diabetike.

Mandljeve košarice po tem receptu so:
– NIZKOHIDRATNE in primerne za LCHF/KETO.
– BREZ glutena in sladkorja.
– Primerne za diabetike, športnike in ostale, ki želite jesti dobro in brez obresti. 🙂

SESTAVINE:

– 10 g pecilnega praška
– 200 g skyra
ERITRITOL v prahu z magnezijem (za pripravo pudinga)
– Mleko po izbiri (za pripravo pudinga)

KUPI SESTAVINE

1

Sestavine med seboj dobro premešamo jih v večji posodi pregnetemo z rokami. Iz pregnetenega testa oblikujemo 6 manjših kroglic enakih velikosti.

Vsako kroglico z mokrimi rokami oblikujemo po modelčku v košarico – kot je prikazana na sliki. Priporočamo, da modelčke prej namastite s kokosovim oljem ali peki sprejem. Košarice pečemo 15-20 min na 180°C.

2

Vanilijevo kremo pripravimo tako, da po navodilih skuhamo vanilijev puding in še toplega enakomerno prelijemo v pečene košarice.

Pustimo, da se nekoliko ohladi ter medtem narežemo poljubno jagodičevje, naseklajmo oreščke, nadrobimo mandlje … in jih potresemo po ohlajenem pudingu v košaricah.

Dober tek!