LOW CARB QUESADILLE IZ ZELENE BANANINE MOKE


FIT po mehiško? Brez problema!

Diabfit_lana je iz naše zelene bananine moke pripravila FIT NIZKOHIDRATNE QUESADILLE, katerih testo je BREZ GLUTENA in BREZ MLEČNIN. Zraven pa je pripravila še dva različna nadeva – oba vsebujeta sir (seveda, če je quesadilla!), le da eden v kombinaciji s piščancem, drugi pa s špinačo. Katerega boš izbral/a ti?

 

➡️ Zakaj ZELENA BANANINA MOKA?

Je odličen vir odpornega škroba, ki deluje podobno kot  vlaknine, njegovo redno uživanje pa lahko manjša tveganje za debelost, diabetes in bolezni črevesja.
Je brez glutena in jo lahko uporabljamo samostojno ali kot zdrav nadomestek pšenične moke. Bananino moko lahko uživajo bolniki s celiakijo, občutljivi na gluten in bolniki s preobčutljivostjo na hrano. Posebej je uporabna pri različnih dietah – pri sladkornih bolnikih, PALEO načinu prehranjevanja, NIZKOHIDRATNI prehrani …

 Več o zeleni bananini moki lahko prebereš TUKAJ >>

Sestavine za testo:

Sestavine za piščančji nadev:

  • Piščančja prsa

  • Sir po izbiri

  • Ketchip brez sladkorja ali domača paradižnikova mezga

  • Češnjev paradižnik

  • Začimbe za PIZZO

*Količine sestavin odmerimo po želji in okusu.

Sestavine za špinačni nadev:

  • Pasirana špinača + listi sveže špinače

  • Mozzarella

  • Šampinjoni

  • Cottage cheese (po želji)

  • Sušeni paradižniki

*Količine sestavin odmerimo po želji in okusu.

Za piščančjo quesadillo:

Najprej z električnim mešalnikom zmiksamo beljake v prahu in vodo, nato pa primešamo še jajce, moko, sol, cimet in mineralno vodo. Iz mase na segreti ponvi spečemo bolj debele palačinke.

Medtem narežemo piščančja prsa, sir (ali uporabimo topljen sir v lističih) in češnjev paradižnik in pripravimo ščepec ali dva začimbne mešanice za pizzo. Zdaj pa glavni del:

Vzamemo dve debeli palačinki in ju v ponvi segrejemo. Nato vzamemo samo 1 palačinko in jo položimo na segreto ponev. Premažemo jo z žlico ketchupa ali domačo paradižnikovo mezgo. Nanjo položimo v poljubnem redu pripravljen narezan/nariban sir, piščančja prsa in paradižnik ter začimbno mešanico. Na vrh položimo šw drugo palačinko, obrnemo in dodatno zapečemo celotno zdaj že quesadillo.

Na vrh lahko potresemo parmezan ali riban sir.

Dober tek!

Za špinačno quesadillo:

Najprej z električnim mešalnikom zmiksamo beljake v prahu in vodo, nato pa primešamo še jajce, moko, sol, cimet in mineralno vodo. Iz mase na segreti ponvi spečemo bolj debele palačinke.

Medtem skuhamo špinačo in jo po okusu začinimo. Gobice narežemo in prepražimo na olivnem ali kokosovem olju, mozzarello pa narežemo na tanke rezine. Če se odločimo še za cottage cheese, ga rahlo primešamo skuhani špinači. Zdaj pa glavni del:

Vzamemo dve debeli palačinki in ju v ponvi rahlo segrejemo. Nato vzamemo samo 1 palačinko in jo položimo na segreto ponev. Nadevamo jo z narezanimi koščki mozzarelle in popečenih gobic. Dodamo skuhano špinačo s cottage cheese-om. Če imamo še liste sveže špinače, jih prav tako dodamo. Na vrh položimo še drugo palačinko. Obrnemo in dodatno zapečemo celotno zdaj že quesadillo.

Na vrh lahko potresemo parmezan ali riban sir. Dober tek!

Kupi sestavine