LCHF POHANE ŠNITE

LCHF POHANE ŠNITE
november 26, 2019 Pajs

Ah, pohane šnite!

Tudi tebi v spomin prikličejo otroške dni? Nam jih zagotovo 🙂

Zato  smo veseli, da lahko s tabo delimo recept za LCHF POHANE ŠNITE, ki si jih lahko privoščiš čisto brez slabe vesti! Recept je z nami delila @_saramariee, ki je pohane šnite postregla s čudovitim domačim borovničevim prelivom BREZ SLADKORJA.

Naše pohane šnite so:

– BREZ GLUTENA

– BREZ SLADKORJA

– LCHF, KETO

In primerne tudi za diabetike!

SESTAVINE za šnite:

– 4 jajca (L velikost)
– 2 dcl polnomastne smetane (+ po potrebi polnomastno mleko)
– 20 g masla
– 70 g LEŠNIKOVE razmaščene moke (lahko tudi OREHOVE)
– 80 g ERITRITOLA v prahu z MAGNEZIJEM (Lahko manj!)
– 1 ČŽ KONJAK moke
– 2 ČŽ pecilnega praška
– Ščepec HIMALAJSKE soli
– 1 noževa konica BURBONSKE VANILIJE v prahu
– 1 JŽ ruma (opcijsko)

SESTAVINE za borovničev preliv:

– Borovnice

KUPI SESTAVINE

1

Najprej zmešamo jajca in eritritol. Mešanici nato vmešamo še smetano, stopljeno maslo in rum ter začimbe, na koncu pa še vse suhe sestavine.

Mešamo do enotne strukture, nato pa z maso do 1/2 napolnimo modelčke za muffine/krofe/… in pečemo 25 minut na 180°C.

Pečeno in ohlajeno pecivo oz. muffine razrežemo na manjše koščke.

2

 Na ponvi do rjavo zlate barve stopimo nekaj masla in na njem popražimo naše zdaj na koščke narezane šnite.

Med praženjem šnitam dodamo nekaj eritritola.

Postrežemo takoj – priporočamo, da šnite potresete z eritritolom v prahu z magnezijem in borovničevim prelivom.

Borovničev preliv pripravimo tako, da borovnice zmiksamo ali na hitro pokuhamo skupaj z eritritolom. Za večjo gostoto lahko zraven vmešamo še kakšno ČŽ konjak moke.