LCHF PIZZA NARASTEK

LCHF PIZZA NARASTEK
avgust 12, 2019 Pajs

Že poznaš naš BREZHIDRATNI PIZZA MIX?

Če še ne, naj ti povemo, da gre za skrbno izbrano in 100% naravno mešanico prehranskih vlaknin, ki ti omogoča, da si doma v samo nekaj minutah pripraviš testo za pizzo, ki v primerjavi z običajnim vsebuje kar:

– 99% MANJ OH-jev in

– 50% MANJ KALORIJ.

Seveda je tudi BREZ GLUTENA in BREZ MLEČNIN. Več o našem pizza mixu pa si lahko prebereš TUKAJ.

Poskusila ga je tudi vestna fitneserka Klavdija, ki z vadbo in pravo hrano skrbi za odlično počutje svojega telesa in duha.

Z nekaj domišljije je s pizza mix-om naredila pravi PIZZA NARASTEK, ki je primeren za LCHF/KETO, diabetike, vegetarijance, fitneserje … in vse ostale, ki ste pazljivi pri živilih, ki jih vnašate v svoje telo. 🙂

Preden ti pokažemo recept, še tole:

Klavdijo je življenje postavilo že pred marsikatero preizkušnjo in vsak od njih je uporabila, da je postala še močnejša ženska, ki ve kaj hoče. Prava inspiracija!

Če te zanima več o njeni zgodbi, pokukaj na to povezavo. 

Tako, zdaj pa na recept!

SESTAVINE:

– 1 bučka
– 2 jajci
– 2 JŽ ribanega parmezana (lahko tudi katerega drugega)
– 15 g na kocke narezanega sira (gauda, cheddar …)

KUPI SESTAVINE

1

Bučko naribamo in posolimo, ter pustimo nekaj minut, da spusti vodo.

Nato bučko precedimo ali zavijemo v krpo, da se odstrani odvečna voda.

V drugi posodi razžvrkljamo dve jajci, dodamo pizza mix ter dobro premešamo. Mešanico dodamo k bučki skupaj z eno žlico parmezana, dodamo tudi na kocke narezan sir.

Pripravimo manjši pekač, ga namastimo ali obložimo s peki papirjem ter vlijemo mešanico. Po vrhu posujemo še ostalo žlico parmezana.

Na okoli 200°C pečemo cca. 45 minut oz. dokler ni zlato zapečeno (odvisno od pečice).

Pripravljen narastek slikamo in pošljemo Pajsu, nato pa se ga lotimo brez slabe vesti. 😀