LCHF PITA Z VANILIJEVO KREMO IN SEZONSKIM SADJEM


Kot klasična pita, le da je BREZ GLUTENA, BREZ dodanega SLADKORJA in vsebuje le nujni delež OH-jev!

 

Če tvoje brbončice hrepenijo po sladkih in svežih okusih, je ta pita nekaj, kar si lahko privoščiš čisto brez slabe vesti. Recept je nastal v sodelovanju z LCHF od A do Ž in je primeren tako za diabetike kot za brezglutensko prehrano in seveda za vse, ki se prehranjujete po KETO ali LCHF – za ta dva načina prehranjevanja priporočamo, da se pri okraševanju pite osredotočite predvsem na jagodičevje in drugo sadje z nizko vsebnostjo OH-jev in fruktoze.

 

Recept je:

  • BREZ GLUTENA
  • BREZ dodanega SLADKORJA
  • LCHF, KETO

Sestavine za krhko testo:

Sestavine za vanilijevo kremo:

Samo en korak:

Vse sestavine za krhko testo zmiksamo in dobljeno maso med dvema kosoma papirja za peko razvaljamo v tanjši krog premera velikosti pekača (naš je bil 26 cm). Razvaljano testo previdno položimo v pekač, prebodemo z vilico (glej slike) ter postavimo v hladilnik.

Ko se testo ohlaja, pripravimo vanilijevo kremo:
Smetano, mleko in burbonsko vanilio počasi segrevamo na šibkem ognju, vmes pa skupaj z eritritolom stepemo štiri rumenjake. V stepene rumenjake nato prilijemo mlačno smetano z burbonsko vanilijo in vse skupaj postavimo na srednje močen ogenj, da se počasi zgosti. Po približno 10-ih minutah je krema gotova, nato jo le še precedimo in pustimo, da se ohladi.

Med ohlajanjem kreme postavimo krhko testo v pečico, segreto na 170°C. Pečemo približno 12 minut oziroma dokler se ne obarva zlato rjavo. Ko je testo pečeno, ga moramo ohladiti in šele nato nanj namažemo kremo. Vse skupaj ponovno postavimo v hladilnik in se lotimo še priprave sadja za dekoracijo. Z narezanim sadjem okrasimo pito šele čisto na koncu, ko je ta popolnoma ohlajena, in postrežemo.

Dober tek!

Kupi sestavine