LCHF MINI PITE S SADJEM


Sveže, hitro pripravljene, čisto poletne in s tvojim najljubšim sadjem? 

 

Točno take so te nizkohidratne LCHF mini pite, ki jih je iz naših sestavin spekla Fridge babe Emanuela. Pite so primerne za LCHF in KETO prehranjevanje, ker so BREZ dodanega sladkorja pa se jih bo razveselil tudi vsak, ki prisega na zdrave in osvežilne sladice. Za LCHF oz. KETO varianto namesto breskev uporabite poljubno jagodičevje, recept pa seveda uspe z vsako vrsto sadja.

Da pite niso čisto običajne, je Emanuela na vrh vsake postavila slasten okras, pripravljen iz naših 100% naravnih BELJAKOV v prahu. Edina razlika med svežimi beljaki in beljaki v prahu je, da se ti slednji ne bodo pokvarili, ker so enostavnejši za pripravo pa ti bodo prihranili tudi kar nekaj čiščenja. Več o njih si lahko prebereš TUKAJ >>

 

Recept je:

  • BREZ dodanega SLADKORJA

  • LCHF, KETO

  • BREZ GLUTENA

  • BREZ LAKTOZE (če uporabimo rastlinsko oz. brezlaktozno mleko/maščobo)

  • Primeren za DIABETIKE

Sestavine za podlago:

*Količine zadostujejo za štiri majhne pite premera 10 cm.

Sestavine za nadev:

  • 4 breskve

*Lahko nadomestimo s katerimkoli drugim sadjem, za KETO/LCHF z jagodičevjem.

Sestavine za oblačke:

Samo en korak:

Za podlago zmešamo mandljevo moko, zmehčano maslo, eritritol v prahu in mleko. Vse sestavine združimo v enotno maso, ki jo razporedimo po pekaču za pite.

Olupimo in razrežemo breskve  (oz. očistimo drugo sadje) ter jih skupaj z dodatkom sladke smetane in konjak moke zmiksamo v mešalniku. Razporedimo po pekaču.

Na koncu vodo in beljake v prahu zmiksamo v trdno zmes, kateri dodamo eritritol in kanček limoninega soka. S pomočjo brizgalke nabrizgamo beljakove “oblačke” po vrhu pit.

Pečemo na 200°C približno 20 min, ohladimo in uživamo. Dober tek!

Kupi sestavine