LCHF mac'n'cheese - Makaroni s sirom

LCHF mac’n’cheese – Makaroni s sirom
april 11, 2019 Pajs
In Brez Glutena, LCHF/Keto, Recepti

Mac’n’ cheeseeeeeee! LCHF! PREGREŠNO DOBRO, ampak vseeno BREZ GREHA!

Diabfit Lana je ustvarila recept za razvratno (NE PRETIRAVAMO!) dobro LCHF različico slavnih makaronov s sirom.

Nič ne bomo komplicirali, povemo ti samo, da je recept:

– Primeren za liberalni LCHF.

– Primeren za DIABETIKE.

– BREZ glutena.

Medtem ko čakaš, da se ti makaroni s sirom spečejo, obišči Lanin Instagram za še več zdravih receptov, primernih tudi za diabetike >>

SESTAVINE:

– 200 g piščančjih prsi
– 80 g lahkega sira
– 100 g češnjevega paradižnika
– 1 čebula
HIMALAJSKA sol (po okusu)
– 1 dcl nesladkanega mandljevega mleka
Če obožuješ čebulo, dodaj zraven še malo ČEBULE v prahu.

KUPI SESTAVINE

1

Pečico predhodno segrejemo na 180°C.

V ponvi na čebuli do zlato rumene barve prepražimo na majhne koščke narezana piščančja prsa. Medtem v vreli vodi skuhamo testenine, naribamo sir in narežemo paradižnik.

Ko so koščki piščančjih prsi popečeni, jim primešamo kuhane testenine, nariban sir, paradižnik, ščepec soli in morebitne ostale začimbe ter prelijemo z mandljevim mlekom.

Vse skupaj stresemo v pripravljen pekač in v pečici do hrustljavega zapečemo. Na koncu potresemo še z naribanim sirom in po želji dodatno zapečemo.

2

Nadev:

Med hlajenjem testa pripravimo nadev.  Pripravimo ga tako, da grški jogurt in proteine zmiksamo v gosto zmes.

Ohlajeno testo po dolžini prerežemo na 3 enake sloje. Med sloje enakomerno namažemo nadev. Vmes po želji potresem zdrobljene koščke pistacije in po želji okrasimo s pistacijino kremo.