LCHF MAC'N'CHEESE KROGLICE


Različica slavnih ameriških mac’n’cheese kroglic, ki te bo pustila odprtih ust!


Naša Sanja iz kulinaričnega bloga La Sanja pravi, da je velik plus pri teh kroglicah, da jih lahko zamrznete in uporabite takrat, ko ste v stiski s časom, saj jih ni potrebno odmrzovati; preprosto jih povaljate v jajcih in drobtinah ter ocvrete!

Še večji plus pa je, da gre za NIZKOHIDRATNO izvedbo te ameriške jedi, ki si jo lahko privoščiš tudi, če si na LCHF ali na BREZGLUTENSKI prehrani.

Recept je namreč:

  • NIZKOHIDRATEN – LCHF

  • BREZ GLUTENA

  • BREZ dodanega SLADKORJA

  • Primeren za DIABETIKE

Sestavine:

*Količine zadostujejo za 17 velikih kroglic.

Najprej:

Najprej se lotimo kuhanja testenin. V loncu zavremo vodo in jo malce posolimo. Svedre kuhamo 5 minut do mehkega. Odcedimo.

V loncu razpustimo maslo. Dodamo moko in premešamo v prežganje. Prelijemo z mlekom (hladnim ali toplim) in mešamo, da ne nastanejo grudice. Dodamo nariban sir ter vse začimbe in mešamo tako dolgo, da se sir stopi.

Na koncu vmešamo še testenine ter popolnoma ohladimo najprej na sobno temperaturo, nato pa jih vsaj za eno uro ali še bolje čez noč postavimo v hladilnik.

Nato pa še:

Naslednji dan s pomočjo žlice (ali žlice za sladoled) zajemamo kupčke in jih oblikujemo v kroglice teže pb. 50 g. Damo jih na pekač ter jih za 1-2 uri (odvisno od velikosti) postavimo v zamrzovalnik, da popolnoma zamrznejo.

Medtem si pripravimo dva krožnika– v enem razžvrkljamo jajca, v drugega pa damo brezhidratne drobtine.

Ko so kroglice zamrznjene, jih najprej povaljamo v jajcih nato pa še v drobtinah. Nato postopek še 1x-2x ponovimo, da dobimo debelo skorjo (skupaj 2-3 plasti). Kroglice se bodo tako lepše ocvrle, nadev pa ne bo uhajal.

Na srednjem ognju jih cvremo 5-8 minut, odvisno od velikosti kroglic. Vlakninske drobtine se po cvrtju ne obarvajo temno rjavo, ampak ostanejo lepe svetlo-zlate barve.

Postrežemo jih kot prilogo k zelenjavi, solati ali pa kot prigrizek.