BUČNI NJOKI - LCHF, KETO


LCHF njoki nežno bučnega okusa te bodo navdušili!
Masa je fina in kompaktna, njoki pa med kuhanjem/pečenjem ne razpadajo, ampak obdržijo svojo obliko. Tako no tvoj zdrav in okusen krožnik navdušil že na videz.

Glavna sestavina recepta je naša BUČNA razmaščena moka, ki na 100 g vsebuje kar 50 g BELJAKOVIN in SAMO 3 g OH-jev.

POSKUSI JO >>

Recept je z nami delila @Diabfit_lana in je:
– BREZ GLUTENA
– BREZ dodanega SLADKORJA
– LCHF, KETO
– Primeren tudi za DIABETIKE

Sestavine:

Prva možnost:

V večji posodi žvrkljamo jajce. Dodamo ostale sestavine in z žlico/vilico vse sestavine med seboj dobro premešamo. Dobimo rahlo lepljivo kompaktno zmes. Po potrebi dodamo 10-20 g zelene bananine moke, da lažje oblikujemo kroglice. Z rokami oblikujemo kroglice.

*Masa je nekoliko bolj grudičasta, odvisno od izbire skute.

Zavremo vodo in bučne kroglice kuhamo približno 10 min, dokler ne priplavajo na površino.  Po želji jih lahko še dodatno popečemo v ponvi.

Druga možnost:

Jajce, skuto in sol zmiksamo z električnim mešalnikom. Dobimo enakomerno tekočo zmes. Dodamo bučno moko in vse skupaj premešamo v zmes za oblikovanje kroglic. Po potrebi dodajo še zeleno bananino moko. Oblikujemo kroglice in jih 10 min kuhamo v rahlo vreli vodi.

Nasvet:

Izberi možnost, ki ti bo najbolj ustrezala 🙂

Pri prvem postopku nastane bolj neenakomerna grudičasta masa in kuhane kroglice so bolj mehke. Vidni so koščki skute in zato je zmes bolj rahla.

Pri drugem postopku je celotna masa zmiksana enakomerno in ni grudic. Kuhane kroglice so nekoliko bolj kompaktne. – takšne, kot so na sliki.

Kupi sestavine