LCHF GNEZDECA IZ MLETEGA MESA

LCHF GNEZDECA IZ MLETEGA MESA
oktober 2, 2019 Pajs
In Brez Glutena, LCHF/Keto, Recepti

Si že kdaj poskusil/a gnezdeca iz mletega mesa?

Če še ne, je zdaj skrajni čas, da si jih pripraviš, če pa so na tvojem jedilniku pogosto, pa priporočamo, da preizkusiš naš recept zanje, saj je kombinacija mesa, jajčk, špinače in sira res vrhunska!

V receptu smo uporabili naše DROBTINE BREZ OH-jev in BREZ GLUTENA, ki so super alternativa klasičnim krušnim drobtinam, uporabiš pa jih lahko tako za paniranje kot za pripravo drugih slastnih prigrizkov. PRIVOŠČI SI JIH V AKCIJI >>

Recept je:

– BREZ glutena.

– LCHF in KETO.

– BREZ oreščkov.

– BREZ žit.

– BREZ sladkorja.

– Primeren za diabetike.

 

 

SESTAVINE za gnezdeca:

– 1 kg mletega mesa (lahko mešanega)
– 480 g kisle smetane
ČESEN v prahu (po okusu)
– 6 JŽ DROBTIN BREZ OH-jev in BREZ GLUTENA

*Zadostuje za cca. 9 gnezdec.

SESTAVINE za polnilo:

– 450 g zamrznjene špinače – Poper (po okusu)
– 9 jajc (oz. več/manj – za vsako gnezdo potrebujemo eno)
– Mozzarella (količina po želji)
– POPER (po okusu)
HIMALAJSKA sol (po želji/okusu)

Po želji lahko zraven dodamo še kakšen drug sir.

KUPI SESTAVINE

1

Odmrznemo špinačo.

Mleto meso, kislo smetano, česen in brezhidratne drobtine dobro zmešamo in zamesimo maso.

2

Iz mase z mletim mesom oblikujemo gnezdeca – najboljše, da si pomagamo kar z modelom, v katerem jih bomo pekli.

Pazimo, da oblikujemo visok rob in trdno dno, da imamo dovolj prostora in stabilnosti za polnjenje.

3

Vsako gnezdo najprej napolnimo z dvema jedilnima žlicama odmrznjene špinače, dodamo eno celo jajce, po želji posolimo in popramo ter na koncu dodamo še mozzarello in/ali kakšen drug nariban sir.

4

Na 200°C (gretje spodaj zgoraj) pečemo približno 30 minut.

Serviramo in in vsem povemo, kako dobro je bilo! 😀 Dober tek!