LCHF FILANA PAPRIKA BREZ OBRESTI

LCHF FILANA PAPRIKA BREZ OBRESTI
avgust 2, 2019 Pajs

Filane paprike.

Vse nas vežejo spomini na to tradicionalno jed. Vedno je bilo posebno veselje v hiši, ko so bile na jedilniku in kako je dišalo! Joj!

Potem pa odrasteš, prideš malo k pameti, se začneš prehranjevati po LCHF in PUF! – filane paprike v tvojem življenju več ne obstajajo.

Jih tudi ti pogrešaš?

V Pajsu se nam od sreče še vedno šibijo kolena:

Z našim rižem brez obresti nam je namreč uspelo poustvariti čisto PRAVE FILANE PAPRIKE, ki so primerne za LCHF, njihov okus pa je enak tistim iz otroštva!

Recept je:

– BREZ glutena.

– BREZ moke.

– BREZ OH-jev.

– LCHF, KETO, PALEO.

– Primeren za diabetike.

 

 

SESTAVINE za filane paprike:

– 0,5 kg grobo mletega mesa (govejega ali mešanega)
– 2 jajci
– Ščepec HIMALAJSKE soli
– Poper
– 125 g RIŽA BREZ OBRESTI
– Paprike

SESTAVINE za omako:

– 0,5 l paradižnikove mezge ali paradižnika v koščkih
– 1 ČŽ ČESNA v prahu
– 1 ČŽ ČEBULA v prahu
HIMALAJSKA sol
– poper

KUPI SESTAVINE

1

Meso, jajce, sol in poper zmešamo skupaj. Riž odcedimo in še tega vmešamo k masi.

Paprike izdolbemo in vsako napolnimo z maso iz riža in mesa.

Posebej zmešamo še sestavine za omako.

Polnjene paprike položimo v lonec.

Najboljše je, da lonec rahlo nagnemo in paprike eno za drugo s konico proti dnu lonca postavimo eno poleg druge. Poskusimo popolnoma napolniti lonec, da vse paprike lepo stojijo.

2

Polovico omake vlijemo v lonec in nato začnemo s polaganjem paprik:

Najboljše je, da lonec rahlo nagnemo in paprike eno za drugo s konico proti dnu lonca postavimo eno poleg druge. Poskusimo popolnoma napolniti lonec, da vse paprike lepo stojijo.

Na koncu prelijemo še s preostalo omako.

3

Pokrijemo s pokrovom in kuhamo slabi 2 uri na srednjem ognju. Med kuhanjem občasno previdno premešamo, da se nam paprike ne primejo na dno.

3

Ko vidimo, da je filana paprika kuhana, k mizi pokličemo ostale člane družine, jo serviramo na krožnike (po želji postrežemo z cvetačnim pirejem ali kislo smetano) in preden vse skupaj popajsamo na info@pajsbrezobresti.si ali na Pajsovo FB stran pošljemo slikico filanih paprik brez obresti. 😁

4

NASVETI:

Če želimo gostejšo omako zmanjšamo količino paradižnikove mezge ali omaki dodamo ščepec konjak moke. Navodila za zgoščevanje omak najdeš TUKAJ.

Če se nam zdi, da “fila” ni taka, kot bi morala biti, si lahko pomagamo tako, da masi dodamo malo drobtin brez oh-jev in glutena.