LCHF CMOKI V OREHOVIH DROBTINAH


NIZKOHIDRATNI LCHF cmoki v slastnih orehovih drobtinah!

 

Odlični so kot zdrava sladica, lahko pa si jih privoščimo tudi kot samostojni obrok – sploh se priležejo ob dnevih, ko bi ves čas jedli nekaj sladkega.

 

Cmoke lahko po želji napolnimo z jagodno ali marelično marmelado brez dodanega sladkorja, vendar so tudi brez polnila odlični, prav zaradi orehovih drobtin. Orehova razmaščena moka vsebuje ogromno beljakovin, njen okus pa bo zagotovo prepričal tudi tiste, ki prisegajo na cmoke z navadnimi drobtinami in sladkorjem. 

Izkoristi 10% POPUST na OREHOVO razmaščeno moko >>

Recept je:

  • LCHF, KETO
  • BREZ GLUTENA
  • BREZ dodanega SLADKORJA
  • Primeren za DIABETIKE

Sestavine za cmoke:

  • 250 g quark skute*

NUJNO, da je ta skuta – dobi se v Lidlu, pod imenom sveži sir.

Sestavine za drobtine:

Samo en korak:

V skledi zmešamo quark, zmehčano maslo in jajce. Mešamo do gladke mase.  Vmešamo še  kokosovo in konjak moko in mešamo, dokler ne dobimo enakomerne mase.

Maso pustimo pet minut počivati, da postane čvrsta.

Na krožnik potresemo dodatni dve žlici kokosove moke, iz mase z žlico oblikujemo cmoke in vsakega povaljamo v kokosovi moki na krožniku.
Cmoke kuhamo v rahlo osoljeni vodi (po tem, ko je zavrela) 7 minut na srednji temperaturi (nekje med vrenjem in dušenjem).

Nato v ponvi stopimo maslo, vmešamo orehovo moko in cimet ter skuhane in odcejene cmoke na hitro popražimo. Postrežemo z eritritolom v prahu. Dober tek!

Nasvet:

Za še boljši okus cmokov jih PRED KUHANJEM napolnimo z jagodno ali marelično marmelado brez dodanega sladkorja.

Kupi sestavine