Če imate težave pri oddaji naročila nas pokličite na +386/69 968 991 ali pišite na info@pajsbrezobresti.si

LCHF BUČNI KRUH BREZ MLEČNIN

LCHF BUČNI KRUH BREZ MLEČNIN
april 15, 2020 Pajs

Ko zadiši po domačem!

Emanuela iz samomama.com (pripročamo obisk za preverjeno odlične in hitre LCHF recepte) je z nami delila recept za čisto pravi, domači LCHF BUČNI KRUH BREZ MLEČNIN!

Za njegov odličen okus je poskrbela naša razmaščena BUČNA MOKA, ki na 100 g vsebuje več kot 60 g BELJAKOVIN in SAMO 3 g OH-jev.

NE SPREGLEJ: Do razprodaje zalog si jo lahko naročiš v AKCIJI 1+1 GRATIS >>

Kruh je:

– LCHF, KETO, PALEO

– BREZ GLUTENA in BREZ MLEČNIN

–  BREZ KVASA

– Primeren za prehrano DIABETIKOV

SESTAVINE:

– 150 g razmaščene BUČNE MOKE
– 4 jajca
– 150 g mlačne vode
– 100 g stopljene kokosove maščobe (ali kakšne druge maščobe)
– 1JŽ INDIJSKEGA TRPOTCA
– 1 ČŽ vinskega kamna
– 1/2 ČŽ HIMALAJSKE SOLI
– 1 žlica CHIA SEMEN
– 200 g mešanih semen po želji
*Sestavine zadostujejo za cca. 650 g hlebček.

KUPI SESTAVINE

1

Vse sestavine, razen mešanice semen, z mešalnikom dobro premešamo.

Z lopatko vmešamo še semena in testo stresemo v pekač za štruco, ki smo ga obložili s papirjem za peko.

2

V na 175°C predogreti pečici pečemo cca. 30 minut – najbolje, da z zobotrebcem preverimo, kakšno je stanje peke. Kruh ohladimo v pekaču.

Dober tek!

 

Emanuelin nasvet:

Sama kruh narežem na rezine in dam polovico zamrzniti, polovico pa v zaprti posodi hranim v hladilniku, dokler ne zmanjka, načeloma pa je nekaj dni dober.