LCHF BUČNI KRUH BREZ MLEČNIN


Ko zadiši po domačem!

Emanuela iz samomama.com (pripročamo obisk za preverjeno odlične in hitre LCHF recepte) je z nami delila recept za čisto pravi, domači LCHF BUČNI KRUH BREZ MLEČNIN!

Za njegov odličen okus je poskrbela naša razmaščena BUČNA MOKA, ki na 100 g vsebuje več kot 60 g BELJAKOVIN in SAMO 3 g OH-jev. Naroči jo v akciji 1+1 GRATIS >>

Kruh je:

– LCHF, KETO, PALEO

– BREZ GLUTENA in BREZ MLEČNIN

–  BREZ KVASA

– Primeren za prehrano DIABETIKOV

Sestavine:

*Sestavine zadostujejo za cca. 650 g hlebček.

Najprej:

Vse sestavine, razen mešanice semen, z mešalnikom dobro premešamo.

Z lopatko vmešamo še semena in testo stresemo v pekač za štruco, ki smo ga obložili s papirjem za peko.

In potem še:

V na 175°C predogreti pečici pečemo cca. 30 minut – najbolje, da z zobotrebcem preverimo, kakšno je stanje peke. Kruh ohladimo v pekaču.

Dober tek!

Emanuelin nasvet:

Sama kruh narežem na rezine in dam polovico zamrzniti, polovico pa v zaprti posodi hranim v hladilniku, dokler ne zmanjka, načeloma pa je nekaj dni dober.