LCHF BUČNA PITA


Nina je pripravila čudovit jesenski LCHF recept za čisto pravo bučno pito. Čudovita oranžna barva in sočnost BREZ dodanega SLADKORJA in BREZ GLUTENA, ki ustreza tudi KETO standardom.

Če ne veš, kaj bi z letošnjimi bučami, ti toplo priporočamo tale recept. Pita je odlična ob skodelici vročega čaja.

 

Recept je:

  • BREZ GLUTENA
  • BREZ SLADKORJA
  • LCHF, KETO
  • Primeren za DIABETIKE

Sestavine za testo:

Sestavine za bučno kremo:

Najprej pripravimo testo:

V posodi zmešamo mandljevo in laneno moko, konjak moko in sol. Dodamo kremni sir in hladno maslo, narezano na kocke ter premešajmo (lahko z rokami ali v mešalniku), dokler ni maslo v velikosti grahkov in zmes takšna, da se rahlo drobi. Dodamo razžvrkljano jajce in kis ter premešamo, da se vse združi. Prestavimo na pomokano površino in rahlo pregnetemo, da se sestavine povežejo in iz testa nastane kepa. Zavijemo v folijo za živila in postavimo v hladilnik za 1 uro.

 

Po eno uri ga vzamemo iz hladilnika in pečico segrejemo na 200°C.

 

Testo postavimo na papir za peko, prekrijemo z drugim kosom papirja za peko in razvaljamo na premer nekje 25 cm. Testo previdno odstranimo iz papirja za peko in prestavimo v okrogel pekač za pito, premera cca. 18 cm. Previdno oblikujemo robove in pečemo 10 minut.

 

Nato pustimo, da se ohladi, temperaturo pečice znižamo na 170°C in se lotimo priprave kreme.

Nato kremo:

V veliki posodi razžvrkljamo jajce in mu dodamo eritritol, cimet, muškatni orešček, ingver, kardamom in vaniljo. Dodamo bučni pire in kokosovo mleko ter dobro premešamo. Zmes prelijemo čez ohlajeno testo in na 170°C pečemo 40 minut.

Pita je pečena, ko so robovi dobro pečeni, notranjost pa se še vedno malo zatrese, ko ruknemo pekač.

Pito pustimo v pekaču, dokler se popolnoma ne ohladi, nato pa jo razrežemo in postrežemo.