KETO BUČNA PITA


Pregrešno dobra in tako enostavna!

Samomama Emanuela je iz naše mešanice za KETO pizzo naredila čisto pravo KETO bučno pito, ki je skoraj BREZ OH-jev, čisto BREZ GLUTENA in primerna tudi za vse diabetike. Izkoristi sezono bučk in si jo pripravi!

 

Bučna pita po tem receptu je:

  • KETO, LCHF, FIT, BREZ GLUTENA

  • Če prilagodimo nadev pa so lahko tudi VEGANSKI, PALEO in BREZ LAKTOZE

 

Te zanima več o magični sestavini recepta?
Naša mešanica za KETO PIZZO ti omogoča, da si iz popolnoma naravnih in zdravih sestavin v skoraj nič časa spečeš pravo zdravo pizzo, pizza polžke in celo pito, ne da pri tem kršiš pravila svojega izbranega načina prehranjevanja. Vse ostale podrobnosti o njej pa izveš TUKAJ >>

Sestavine za testo:

Sestavine za nadev:

  • 1 kg bučk

  • 2 jajci

  • 500 g skute

  • 150 g sira

  • Sol, poper (po okusu)

Samo en korak:

Bučke olupimo, naribamo, nasolimo ter dobro odcedimo. Najbolje je, da to naredimo zjutraj ali večer prej ter jih pustimo na cedilu.

Testo za pito naredimo po navodilih na embalaži. Za eno klasično okroglo in eno malo kvadratno pito smo vzeli polovico pakiranja (175 g) mešanice in 400 ml vode. Mešanico in vodo premešamo in z mokrimi rokami raztegnemo testo po namaščenem pekaču, nato pa ga pokrijemo z aluminijasto folijo in vanj nasujemo fižol v zrnju (za obtežitev).

Damo v ogreto pečico 180°C. Da se nam ne zasmodi tanjši zgornji rob, pečemo na spodnji tretjini pečice. Pečemo 10 – 15 minut.

Vmes zmešamo skuto z jajci, začinimo in previdno primešamo odcejene bučke. Testu odstranimo obtežitev in naložimo bučke s skuto. Na vrhu posujemo nariban sir.

Pito damo nazaj v pečico in pečemo še 25 – 30 minut, oziroma dokler ni sir lepo zapečen. Postrežemo s solato ali jo ponudimo kot prilogo mesnim jedem. Dober tek!

Kupi sestavine