KRUH ali BAGETE brez ogljikovih hidratov (XXL PAKIRANJE)

KRUH ali BAGETE brez ogljikovih hidratov (XXL PAKIRANJE)

13,99

–> Iz nje si lahko spečeš kar 16 BOMBETK ali žemljic!
Število baget pa je odvisno od velikosti le teh. 🙂

–> Za pripravo testa potrebuješ samo še tekočino (katero imaš 100% doma!) in popolnoma nič druga!

– MANJ KOT 0,3 g OH -jev na bageto ali bombetko!

– Brez glutena,
– Brez sladkorja,
– Brez laktoze,
– Brez soje,
– Brez škroba,
– Brez oreščkov,
– Ogromno zdravih vlaknin!

Na zalogi

000

Všeč ti bo tudi

  • 8,99
    Quickview

    TESTENINE iz ZELENE BANANINE MOKE

    , , ,
    8,99
    Quickview

    TESTENINE iz ZELENE BANANINE MOKE

    , , ,
    - Brez glutena, - Na porcijo ( dovolj je samo 40 g, saj se zelo napihnejo med kuhanjem! ) vsebujejo samo 15 g OH-jev - Teh 15 g OH-jev je sestavljenih iz ODPORNEGA ŠKROBA, kateri ne dviguje sladkorja v krvi, - NE vsebujejo prolaminov, lektinov in saponinov (vse te sestavine in povzročajo vnetja v črevesju). - Primerne za LIBERALNI LCHF način prehranjevanja - Primerne za PALEO način prehranjevanja
    8,99
  • 8,99
    Quickview

    TESTENINE iz SEZAMOVE MOKE

    , , ,
    8,99
    Quickview

    TESTENINE iz SEZAMOVE MOKE

    , , ,
    - Brez glutena, - na porcijo ( dovolj je samo 40 g, saj se zelo napihnejo med kuhanjem! ) vsebujejo samo 19,2 g OH-jev - NE vsebujejo prolaminov, lektinov in saponinov (vse te sestavine in povzročajo vnetja v črevesju). - primerne za LIBERALNI LCHF način prehranjevanja - primerne za PALEO način prehranjevanja
    8,99
  • 11,99
    Quickview

    ZELENA BANANINA moka / plantain moka 500g

    , , , ,
    11,99
    Quickview

    ZELENA BANANINA moka / plantain moka 500g

    , , , ,
    IMENOVANA TUDI “PLANTANINA moka ali moka iz BANAN za kuhanje” -> OH -je katere vsebuje so vlaknine in ODPORNI ŠKROB, kateri ne dviguje sladkorja v krvi! - Brez glutena, - Uporabiš jo lahko tako pri kuhanju kot pri peki, - V večini receptov, kot za palačinke, ali biskvit, lahko z njo popolnoma nadomestiš pšenično moko! - Za zgoščevanje juh in omak, - Pripravo pudingov in palačink, - V receptih je uporabi 25% manj od zapisane količine druge moke. – Primerne za LIBERALNI LCHF način prehranjevanja – Primerne za PALEO način prehranjevanja
    11,99
  • Že od: 4,99
    Quickview

    SEZAMOVA MOKA razmaščena

    , , , , ,
    Že od: 4,99
    Quickview

    SEZAMOVA MOKA razmaščena

    , , , , ,
    - Brez glutena, - 100% naravna moka, - Odlična alternativa pšenični moki, - Izvrstna za peko brez ogljikovih hidratov, - Velika vsebnost beljakovin, - Velika vsebnost vitaminov, mineralov in antioksidantov, - Nizek glikemični indeks, - Malo ogljikovih hidratov, - Primerna tudi za sladkorne bolnike/diabetike.
    Že od: 4,99
  • Že od: 5,99
    Quickview

    BUČNA MOKA razmaščena

    , , , , ,
    Že od: 5,99
    Quickview

    BUČNA MOKA razmaščena

    , , , , ,
    - Brez glutena, - 100% naravna moka, - Odlična alternativa pšenični moki, - Izvrstna za peko brez ogljikovih hidratov, - Velika vsebnost beljakovin, - Velika vsebnost vitaminov, mineralov in antioksidantov, - Nizek glikemični indeks, - Malo ogljikovih hidratov, - Primerna tudi za sladkorne bolnike/diabetike.
    Že od: 5,99

Mešanica za pripravo kruha, baget ali bombetk. Za kruh, bagete ali bombetke brez ogljikovih hidratov in brez glutena!

Za pripravo kruha, baget ali bombetk s tradicionalno strukturo, ampak brez tradicionalnih hranilnih vrednosti!

Mešanica za pripravo brezhidratnega kruha, baget ali bombetk je primerna za vse vrste prehrane ali diete:

– za LCHF prehrano, 

– za KETO prehrano, 

– za PALEO prehrano, 

– za BREZGLUTENSKO prehrano in 

– za BREZLAKTOZNO prehra

PRIMERJALNA TABELA

*Vse vrednosti veljajo za 100 g. Popolno razlago tabele preveri TUKAJ.

RECEPT za pripravo baget ali bombetk:

  • – 175 g Mešanice za kruh, bagete ali bombetke,
  • – 40 ml olja ali svinjske masti,
  • – 350 ml vode.

POSTOPEK:

Pečico segrejemo na 180 °C. Sestavine zmešamo skupaj. Z mokrimi rokami oblikujemo 8 bombetk ali 2 – 4 bageti. Pečemo 40 do 45 minut, čas peke je odvisen od pečice.
Pečene bagetke pustimo počivati v odprti pečici vsaj 5 ur, še boljše čez noč! Le tako se bodo bagetke lahko popolnoma posušile, dobile tisto pravo strukturo in poln okus. Hranimo jih zavite v papir ali kuhinjsko krpo.

 

Več o naših VLAKNINSKIH MEŠANICAH  in njihovem vplivu na naše zdravje si lahko preberete v spodjih člankih:

1. Pereča tema, ki v zadnjem času vzbuja mnogo pomislekov, je varnost uživanja pekovskih
izdelkov iz predpripravljenih mešanic za peko.

2. Kakšen je v resnici vpliv vlaknin na naše zdravje?

3. Kakšna je funkcija vlaknin v našem telesu in kako njihovo uživanje vpliva na delovanje nekaterih najpomembnejših telesnih procesov?

Energijska vrednost mešanice (na 100g): 231 kcal
Maščobe: 4,54 g
Ogljikovi hidrati: 1,38 g
od tega sladkor: 0 g
Beljakovine: 10,78 g
Vlaknine: 61,52 g
 Sol: 2,78 g

Dodatne informacije

Teža 350 g
Poreklo:

EU

Sestavine:

prehranske vlaknine (celuloza), jajce v prahu, eritritol, beljak v prahu. Sol, gostila: trpotčeva semena, konjak moka, ksantan gumi, sredstvo za vzhajanje: soda bikarbona, suhi kvas; regulator kislosti: GDL (glukono delta-lakton), citronska kislina, barvilo: kurkuma.