CHIA SEMENA

CHIA SEMENA

CHIA SEMENA

Že od: 1,99

– 100% chia semena,
– Visoka vsebnost omega 3 maščob in omega 6,
– Dajajo dolgotrajen občutek sitosti,
– Pomagajo pri obnavljanju celičnih membran.

PAKIRANJE: 100g/300g

000

Oljna kadulja (Salvia hispanica), pogovorno čija ali chia, je rastlina iz družine ustnatic, ki izhaja iz osrednje in južne dela Mehike. So zelo bogat vir beljakovin (dvakrat več kot katera koli druga semena). So nevtralnega okusa in se zato dodajo jedem brez, da bi spremenila okus.

Chia semena so tudi dober vir beljakovin, saj jih vsebujejo dvakrat več kot druga semena in žitarice. Ne vsebujejo glutena in so bogata z vlakninami, poleg tega pa imajo Chia semena higroskopsko sposobnost, kar pomeni, da nase vežejo vodo, s čimer pomagajo hidrirati telo (podobno kot ajda). Chia semena so bogat vir alfa linolenske omega3 maščobne kisline, poleg tega pa vsebujejo visoke vrednosti kalcija, fosforja in mangana.

 

Uporaba: dnevno lahko zaužijete do 15 g semen. Chia semena so v krušnih izdelkih lahko prisotna do največ 5 %. Semena je potrebno pred uporabo namočiti v vodo, sok ali mleko za 10 min. Žlica semen lahko zaradi bogate vsebnosti beljakovin nadomesti eno jajce pri peki. Primerna so za pripravo brezglutenskega kruha. Odlično se podajo solatam, omakam, vmešamo jih v jogurte ali smoothie. Semena se lahko uporabljajo tudi kot želirno sredstvo.

Opozorilo: priporočene dnevne količine oziroma odmerka se ne sme prekoračiti, shranjujte nedosegljivo otrokom. Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano. Hranite v hladnem in suhem prostoru.

 

Energijska vrednost (na 100g): 444 kcal / 1832 KJ
Maščobe: 31,4  g
Ogljikovi hidrati: 4,9 g
od tega sladkor: 0 g
Beljakovine: 21,2 g

Dodatne informacije

Teža Ni na voljo
Teža

100, 300

Poreklo:

Argentina.

Sestavine:

100% chia semena.

Alergeni:

Lahko vsebuje sledi sezama, arašidov in oreščkov.