GRISINI palčke BREZ ogljikovih hidratov

GRISINI palčke BREZ ogljikovih hidratov
maj 6, 2019 Pajs
In Brez Glutena, LCHF/Keto, Paleo, Recepti

To so edine GRISINI palčke, ki jih lahko grickaš čisto vsak večer pa se ti ne bo nikjer poznalo!

Njihova božanska hrustljavost pa je zaradi TE SESTAVINE popolnoma BREZ OGLJIKOVIH HIDRATOV!

Pajs GRISINI PALČKE so:

– BREZ glutena.

– BREZ mlečnin.

– BREZ OH-jev.

– LCHF, KETO in PALEO.

– Primerne tudi za diabetike.

SESTAVINE za palčke:

– 3 jajca
– 40 g stopljene kokosove maščobe ali jogurta
– 2,2 dcl vode
– ščepec HIMALAJSKE soli 

SESTAVINE za posip:

KUPI SESTAVINE

1

 Vse sestavine za testo dobro premešamo. Najprej mešamo z lopatko, nato si pomagamo z rokami. Mešamo, dokler niso vse sestavine enakomerno razporejene, struktura mase pa čvrsta in enotna.

Maso oblikujemo v kepo in jo pustimo počivati 20 minut.

2

Po 20. minutah testo med dvema peki papirjema razvaljamo kolikor tanko le lahko.

Razvaljeno testo razrežemo trakove, jih posipamo s himalajsko soljo ali mediteransko mešanico začimb in po želji še čim drugim, ter jih v pekaču s peki papirjem pečemo med 15-20 minut na 180°C – odvisno od tega, kako hrustljave grisinije želimo.

Po želji lahko, za ekstra twist, pred peko grisinije zvijemo, da dobimo rahlo spiralno obliko 😀

(Testo je res super in se zlahka oblikuje!)