FIT LCHF OREHOV SLADOLED


Kremasta orehova sladoledna fantazija, ki ji ne moreš reči ne!

 

In zakaj ji pravzaprav bi? Orehov sladoled po tem receptu je namreč:

  • BREZ GLUTENA

  • BREZ dodanega SLADKORJA

Poleg tega pa vsebuje še veliko ZDRAVIH BELJAKOVIN, je primeren za DIABETIKE ter vse, ki se prehranjujete po LCHF/KETO.

 

Recept je z nami delila Lana, športnica s sladkorno boleznijo tipa 1 – več o njej lahko prebereš TUKAJ. Lana je v sladoledu uporabila slive – ampak BREZ SKRBI, to še ne pomeni, da recept ni primeren za LCHF! Slive lahko brez skrbi izpustiš ali zamenjaš s kakšnim tebi ljubim jagodičevjem. 🙂

Orehovo moko lahko uporabljaš na enak način kot npr. mandljevo ali lešnikovo razmaščeno moko, iz nje ustvarjaš sladko in slano, zaradi njene visoke vsebnosti beljakovin pa je bo tvoja vsakdanja prehrana še posebej vesela. Izkoristi 10% POPUST in jo spoznaj >>

Sestavine:

*Če si na strogem KETO jih lahko nadomestiš s sirotkinimi – whey proteini.

Samo en korak:

Skyr, proteine, orehovo moko, eritritol in kokosovo mleko zmešamo.  Po želji dodamo še na koščke narezano sadje in maso zamrznemo za eno uro. Po po eni uri vzamemo iz sladoled iz zamrzovalnika, ga ponovno dobro premešamo in na koncu vmešamo še orehe.

Kupi sestavine