CHIA TIRAMISU BREZ SLADKORJA


Tiramisu si lahko zdaj pripraviš tudi kar v kozarčku – in to brez peke in brez sladkorja, na način, ki je hkrati KETO in VEGANSKI!

Recept je z nami delila Tinkara iz tale_0f_yum, da se je izognila sladkorju pa je v njem uporabila naše BREZKALORIČNE FLAVOR DROPS.

Kaj so flavor drops? So na naravni osnovi narejene aromatične kapljice, ki BREZ KALORIJ in BREZ SLADKORJA dajo ČOKOLADNI ali VANILIJEV okus vsaki jedi oz. živilu, v katerem jih uporabimo. Tinkara je z njihovo pomočjo brez dodatnih kalorij lahko uživala v okusu tiramisuja!  Ti pa si več o njih lahko prebereš TUKAJ >>

 

Recept je:

– LCHF, KETO, VEGANSKI

– BREZ GLUTENA, BREZ LAKTOZE

– BREZ dodanega SLADKORJA

 

V originalnem receptu je za dve od plasti uporabljena polovica banane. Za LCHF/KETO različico tega recepta, priporočamo, da banano nadomestiš z okoli 1/4 ČŽ konjak moke ali malenkost povečaš količino chia semen.

Količina sestavin zadostuje za 4 kozarčke tiramisuja.

Čoko-kavna plast:

  • 230 ml mleka po izbiri

  • 30 ml kave

  • 1/2 banane*

Za LCHF/KETO jo izpustimo ali nadomestimo z 1/4-1/2 ČŽ konjak moke.

Vanilijeva plast:

  • 250 ml mleka po izbiri

  • 1/2 banane*

Za LCHF/KETO jo izpustimo ali nadomestimo z 1/4-1/2 ČŽ konjak moke.

Jogurtova plast:

Samo en korak:

V eni posodi zmešamo vse sestavine za čokoladno-kavno plast in v drugi posodi vse sestavine za vanilijevo plast. Obe posodi postavimo v hladilnik vsaj za 90 minut, nato pa začnemo s serviranjem.

V vsak kozarček najprej nadevamo čokoladno-kavno plast, nato pa še vanilijevo. Vsak kozarček okrasimo z žličko ali dvema grškega jogurta, ki ga potresemo s kakavom v prahu in nasekljano čokolado. Pa dober tek!