BUČNI kruh - LCHF, PALEO

BUČNI kruh – LCHF, PALEO
april 12, 2019 Pajs

Domač BUČNI kruh, ki vsebuje same naravne sestavine in je:

BREZ glutena in BREZ mlečnin.

Primeren za liberalni LCHF in PALEO življenjski slog.

VEGANSKI.

BREZ sladkorja.

Odličen tudi za DIABETIKE.

Recept je kreacija ustvarjalne Lane, ki na Instagramu navdušuje svoje sledilce z inovativnimi recepti, ki rešujejo vsakodnevne dileme sladkornih bolnikov in drugih, ki se srečujejo z različnimi prehranskimi omejitvami.

>> KLIKNI TUKAJ za še več Laninih RECEPTOV >>

Je pa ta recept odličen primer, kako enostavna za uporabo je naša ZELENA BANANINA moka.
Lana je v originalnem receptu namreč uporabila pirino moko, katero smo mi, da bi recept ustrezal tudi LCHF smernicam, zamenjali z ZELENO BANANINO moko.

Več o njej lahko prebereš TUKAJ >>

Pa še to: Kot nadomestilo za 150 g pirine moke je zadostovalo že 100 g ZELENE BANANINE moke!

SESTAVINE:

150 g polnozrnate pirine moke 100 g ZELENE BANANINE moke
– 1 ščepec HIMALAJSKE soli
– 15 ml bučnega olja
– 1 pecilni prašek ali žlička sode bikarbone
– 3 dcl mineralne vode

KUPI SESTAVINE

1

V večji posodi s kuhalnico najprej zmešamo vse suhe sestavine.

Dodamo olje, ponovno premešamo in nato postopoma dodajamo svežo mineralno vodo – Lana priporoča uporabo sveže zaprte mineralne vode, saj bo kruh tako veliko mehkejši.

Vodo dodajamo po občutku, dokler ne dobimo srednje goste mase, ki jo samo vlijemo na pekač, pripravljen za peko kruha.

Pekač lahko obložimo s peki papirjem. Na vrh potresemo bučna semena in pečemo 45 minut na 180°C.

Naj vam tekne!