BELJAKOVINSKA ČOKO-KARAMELA BREZ MLEČNIN in BREZ PEKE


Vse kupljene proteinske ploščice se lahko skrijejo pred temi slastnimi domačimi čokoladno-karamelnimi koščki sreče …

Naša Eva preprosto obvlada! Iz naših veganskih čokoladnih beljakovin ji je BREZ PEKE uspelo pripraviti slastno čoko-karamelo, ki je:

  • Polna ZDRAVIH BELJAKOVIN
  • VEGANSKA, FIT in NIZKOHIDRATNA
  • BREZ GLUTENA in BREZ dodanega SLADKORJA

Ker je karamela zelo kompaktna jo lahko razrežeš na poljubno velike koščke – kot ploščice za na pot ali v hribe, kot pecivo, če imaš goste … Ker ne vsebujejo jajc ali mlečnih sestavin pa tudi dolgo zdržijo – čeprav še nismo uspeli ugotoviti, kako dolgo, ker – jih pač zmanjka. Takoj! 😀

 

Eva je v receptu uporabila naše VEGANSKE BELJAKOVINE v prahu, o katerih je povedala:

Narejene so iz kaljenega in fermentiranega rjavega riža na naravni osnovi brez umetnih arom in dodatkov. Na voljo sta dva okusa vanilija in čokolada – in obadva sta super okusna!

Všeč mi je predvsem to, da nimajo tako izrazitega okusa po umetnih sladilih kot marsikatere druge beljakovine, poleg tega pa so precej manj mokaste/praškaste.

Bi jih poskusil/a tudi ti? Oddaj naročilo TUKAJ >>

Sestavine:

Za dekoracijo:

Samo en korak:

Vse sestavine razen kokosove moke in rastlinskega mleka dodamo v procesor hrane in procesiramo na najnižji hitrosti 20 sekund.

Nato počasi dodajamo rastlinsko mleko, žlico po žlico, dokler se masa ne začne sprijemati (približno 10 žlic). Med blendanjem dodamo kokosovo moko in še toliko žlic mleka, da se masa v procesorju oblikuje v kepo (približno še 2 žlici).

Maso med dvema papirjema za peko razvaljamo na pravokotnik debeline cca 1,5-2 cm in razrežemo na majhne koščke.

Za dekoracijo raztopimo čokolado, jo prelijemo čez kocke in po vrhu potresemo nasekljane liofilizirane jagode.

Nasveti:

– Maso lahko oblikujemo v pravokotnik tudi s pomočjo pekača za kruh, obloženega s papirjem za peko – s prsti jo pritisnemo ob dno pekača in enakomerno razporedimo, da se oblikuje pravokotnik.

– Količina mleka se lahko razlikuje, saj ima vsaka znamka malce drugačno konsistenco. Med procesiranjem ga dodajajte žlico po žlico in spremljajte rezultat. Ko se bo masa sama oblikovala v kroglo ne dodajajte več mleka, saj bo le tako enostavna za oblikovanje brez packanja.